باز طراحی فلشهای USB توسط Sandisk

باز طراحی فلشهای USB توسط Sandisk


شرکت SanDisk، یک شرکت برتر در زمینه ی راه حل های مربوط به ذخیره سازی، با معرفی فلش مموری جدیدش کارنامه ی خود را بیش از پیش گسترش داده است. این درایو جدید امکان به اشتراک گذاری ساده، انتقال و دستیابی به تصاویر، ویدئو ها میان تجهیزات قابل حمل و کامپیوتر ها را ممکن ساخته است. این دستگاه بر مبنای خانواده ی اتصال بی سیم SanDisk ساخته شده که توانسته جوایزی را به خود اختصاص دهد. گنجایش این دستگاه 128GB ظرفیت داشته و دارای یک برنامه ی جدید است، طراحی آن جمع و جور بوده و علاوه بر همه ی اینها قیمت مناسبی دارد.


دستگاه اتصال بی سیم SanDisk به مشتریان آزادی بیشتری برای ذخیره سازی و دسترسی به داده ها ویدئو ها و سایر فایل های موجود بر روی آن را از طریق تجهیزات دارای Wi-Fi می دهد. در کنار این، ویژگی های قابل حمل ویژه ای چون تصویر برداری با کیفیت بالا و ویدئو های تمام HD مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است و این شرکت قصد دارد تا این دستگاه را همزمان با رشد نیازمندی های بازار بهبود بخشد. حجم 128GB ی این دستگاه به کابران اجازه می دهد تا فضای ذخیره سازی خود را دو برابر نمایند.
این دستگاه را می توانید هم اکنون از آمازون با قیمت در حدود 29.99 دلار تا 99.99 دلار بسته به ظرفیت انتخابی خود خریداری نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر