کورتانا به اندروید می آید

کورتانا به اندروید می آید

کورتانا قابلیت های زیادی دارد و این قابلیت ها روز به روز بیشتر هم می شوند به تازگی کورتانا مهمان اندروید شده است و قابلیت های آن روز به روز بیشتر می شوند

یکی از دلایلی که باعث می شود عاشق ویندوز 10 باشیم رشد قابلیت های کورتانا است. کاربران ویندوز اینسایدرهم اکنون نیز می توانند به قابلیت های جدید آن مانند یادآور تصویر که در به روز رسانی جدید می آید دسترسی داشته باشند. 
یکی از بهترین قابلیت های کورتانا رابطه عمیق آن با گوشی اندروید است. از آنجایی که افراد کمی از ویندوز 10 موبایل استفاده می کنند، اپلیکیشن کورتانا روی مورد استقبال خیلی ها قرار می گیرد. 
با این به روز رسانی، کورتانا پیام های جدید را به شما نشان می دهد و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به برداشتن گوشی خود بدانید چه اتفاقی در حال افتادن است. 
پوش بولت (Pushbullet) نیز کامپیوتر و گوشی اندروید شما را با هم همگام می کند. اما داشتن یک برنامه بومی همیشه راه حل بهتری است. ( علاوه بر آن پوش بولت کاربران رایگان خود را به شدت محدود کرده است). مایکروسافت هم اکنون نیز اپلیکیشن های بسیار عالی برای اندروید می سازد، پس اگر از هیچ کدام از آن ها تا به حال استفاده نکرده اید، حتما این کار را بکنید. 
تنها نقطه ضعف آن این است که فقط می توانید به پیام های کوتاه و پیام های گوگل هنگ اوت پاسخ دهید که خوشبختانه قابلیت های اضافی بعدا اضافه خواهد شد. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر