اینستاگرام مدیریت نظرات را به صفحات تجاری می‌آورد

اینستاگرام مدیریت نظرات را به صفحات تجاری می‌آورد

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد در شرایط خاص بر نظرات صفحه خود نظارت داشته باشند و آن‌ها می‌توانند نظراتی که زیر عکس‌هایشان ثبت شده را حذف کنند و یا اگر نظر توهین آمیزی مشاهده کردند آن را گزارش کنند. با این حال این کارها به صورت دستی انجام می‌شود و اگر شما صاحب صفحه‌ای باشید که روزانه صدها یا هزاران نفر در آن نظر می‌دهند نظارت بر نظرات به صورت دستی سخت و خسته کننده می‌شود.

به همین منظور، اینستاگرام ابزار مدیریت نظرات را برنامه خود اضافه کرده اما این قابلیت در حال حاضر تنها برای صفحات تجاری در دسترس است و احتمالاً اینستاگرام می‌خواهد از این طریق به صاحبان کسب و کارها ثابت کند که اینستاگرام محلی امن و سالم برای معرفی نام تجاری و محصولات آنها است.

instagram-moderation-640x543همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می‌کنید، ابزار نظارت بر نظرات (Comment Moderation) ساده به نظر می‌رسد و برای استفاده از آن کافی ست نوار ابزار را روشن کنید تا اینستاگرام نظراتی که شامل جملات یا عباراتی هستند که اغلب به عنوان توهین آمیز گزارش شده‌اند را شناسایی و حذف کند. در حال حاضر کاربران تنها باید به سیستم اینستاگرام اعتماد کنند و امیدوار باشند این سیستم به اندازه کافی باهوش باشد که بداند چه نظراتی را باید از صفحه آن‌ها حذف کند و فعلاً قابلیت تنظیم دستی این ابزار برای کاربران وجود ندارد.

این ابزار در مقایسه با ابزارهای مدیریتی سوم شخصی که برخی از شبکه‌های اجتماعی در اختیار کاربرانشان می‌گذارند و امکانات بیشتر و قوی‌تری به آنها ارائه می‌دهد محدود و ناچیز به شمار می‌رود اما به طور کلی افزودن این ابزار به پنل کاربران توسط اینستاگرام یک گام در مسیر درست است. با این حال هنوز مشخص نیست در آینده این ابزار در دسترس کاربران معمولی هم قرار خواهد گرفت یا خیر.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر