با استفاده از سوئیچ iDevices، Apple HomeKit به هر پریزی وصل می شود

با استفاده از سوئیچ iDevices، Apple HomeKit به هر پریزی وصل می شود


پیش از این، صحبت های زیادی در مورد HomeKit به میان آمده که تنها صحبت بوده است.  اپل برای هوشمند سازی خانه که برای اولین بار در سال گذشته از آن خبر داد. حالا، یک شرکت با معرفی محصولی برای کاربران HomeKit در پاییز، دست به عملی کردن این طرح زده است. سوئیچ iDevices یک دوشاخه متصل است که با Apple HomeKit کار می کند.

یک دو شاخه شاید چندان هیجان انگیز نباشد. اگرچه یک سوئیچ می تواند بسیاری از قابلیت ها را که در دستگاه های الکترونیکی نبودند، به صورت خودکار درآورد. با پشتیبانی از بلوتوث و Wi-Fi این امکان برای افراد به وجود می آید که از هر کجای دنیا بتوانند بر خانه خود نظارت داشته باشند و یا وسایل مختلف را کنترل کنند.
سوئیچ iDevices را به یک پریز وصل کرده و سپس لامپ، وسیله یا هر چیز دیگری را به آن وصل کنید. زمانی که وصل شد، کاربران از طریق برنامه ی iDevice connected برای آیفون، آیپد یا آیپاد لمسی می توانند با دستگاه ارتباط برقرار کنند. در داخل برنامه، کاربران می توانند برنامه های زمانی، وقایع و رخدادهایی را ایجاد کنند. این برنامه گزینه ای نیز برای گروه بندی دارد که در این حالت شما می توانید با چندین دستگاه به طور همزمان کار کنید. برای مثال، با یک دستور، می توان چندین چراغ، پنکه یا چیزهای دیگر را روشن کرد. با استفاده از این برنامه تا حدی می توان شخصی سازی های متفرقه هم انجام داد مثلا کاربران می توانند برای واسط شخصی خود عکس، آپلود کنند.
و علاوه بر این، به دلیل یکپارچگی با AppleHomeKit، می توان دستورات را با استفاده از نرم افزار Siri به صورت صوتی دستور وارد کرد و پاسخ را در اختیار داشت.
سوئیچ iDevice به هاب یا هزینه اشتراکی دیگر احتیاج ندارد. برای دانلود برنامه ی آزاد، تنها دو دقیقه زمان می برد. سوئیچ iDevices نور شب قابل تنطیم هم دارد تا در طول شب انرژی ذخیره شود و از خاموش شدن آن در نیمه های شب جلوگیری شود.
سوئیچ iDevices با دستگاه های iOS نظیر iPhone 4S+، iPod touch 5+، iPad mini و iPad 3+ و نیز iOS 8.1+ سازگار است. این محصول در اکتبر 2015 در Lowe’s قابل مشاهده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر