"مایکروسافت استریم" سرویس اشتراک ویدیوی جدیدی مانند یوتیوب است

"مایکروسافت استریم" سرویس اشتراک ویدیوی جدیدی مانند یوتیوب است

مایکروسافت استریم به کاربران اجازه آپلود امن و راحت و اشتراک گذاری ویدئو را می‌دهد.

مایکروسافت استریم به مردم اجازه می‌دهد تا به‌راحتی با هم روی ویدیوها کار کنند و پس از آن محتوای آن را در داخل و خارج شرکت خود به اشتراک بگذارند. مایکروسافت قصد دارد تا با راه‌اندازی نسخه بتای استریم به دنیای کسب و کار و تجارت راه پیدا کند.

استریم به کاربران اجازه می دهد به پورتال ویدیویی وارد شوند و تمام فیلم هایی که با آن‌ها به اشتراک گذاشته شده را ببینند. همچنین کارهایی مانند عضویت در کانال‌ها، جستجوی موضوعات دلخواه، و دنبال کردن همکارانی که فیلم آنها را می خواهند ببینند، را نیز می‌توانند انجام دهند.


در استریم می‌توان به ویدیوها عنوان، توصیف، و حتی فایل زیرنویس برای بینندگان کم شنوا اضافه کرد. همچنین مایکروسافت استریم می‌تواند دسترسی به ویدیوی اشتراک گذاری شده را طوری تنظیم کند که به هر کسی اجازه مشاهده ویدیو را در یک سازمان دهد، و یا قفل آن را برای یک گروه کوچک باز کند. 

استریم توسط خدمات رسانه‌ای Azure  طراحی شده است. مایکروسافت خدمات ابری Azure  را برای هاست انواع تولیدات از جمله خدمات رمزگذاری ویدیوی ابری بازی‌های المپیک و میتینگ‌های اسکایپ استفاده می کند.

استریم شبیه به برنامه‌های کسب و کار دیگری است که مایکروسافت به تازگی راه اندازی کرده است، مانند Power BI و PowerApps. مایکروسافت هنوز روی استریم قیمت گذاری نکرده است. اما انتظار می رود که یک سری رایگان از آن با خدماتی کمتر را به کاربران ارائه دهد.

منبع خبر: computerworld

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر