ساعت اپل آینده ی، تکنولوژی است

ساعت اپل آینده ی، تکنولوژی است


این روز ها زیر سوال بردن ساعت اپل کارساده ای است. هزاران داستان درباره ی اینکه این ساعت تا چه اندازه به درد نخور است به چشم می خورد. مقاله ای جدید از مجله ی اقتصادی CNN (CNN Money) بیان نموده است که مشتریان بیشتر به آیپاد علاقه مندند تا ساعت اپل. طبق گفته ی این مجله کمترین جستجو های انجام شده بر روی محصولات شرکت اپل در موتور جستجوی اپل مربوطه به ساعت اپل می باشد. آیا این حقیقت دارد؟

اگر هریک از این منتقدین از ساعت اپل تنها برای چند روز استفاده می کرد متوجه می شد که این ساعت با وجود اینکه کامل نیست ولی چشم انداز آینده ی آن روشن است. در حقیقت این ساعت آینده ی تکنولوژی است.

ساعت اپل وسیله ای وابسته به آیفون است، اگر از آن انتظار داشته باشید تا وسیله ای کاملا مستقل باشد، از آن نا امید خواهید شد. ولی زمانی که ببینید نیازی نیست تا زمان زیادی را صرف جستجوی جیب ها یا کیفتان کنید تا از جدیدترین هشدار های تماس، پیام و غیر مطلع شوید، قدر این ساعت را خواهید دانست. زمانی که ببینید به ازای هر قدمی که بر می دارید برای انتخاب مسیر راهنمایی می شوید نیز بیشتر از این ساعت لذت می برید مخصوصا زمانی که ساعت به مچ شما ضربه ی کوچکی می زند تا شما را وادار به تغییر جهت کند.

ساعت اپل می تواند حتی زندگی افراد را نجات دهد. هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که هنگام رانندگی پیام کوتاه ارسال می کنند، ساعت اپل به این افراد امکان پاسخ دادن به آن پیام ها را بدون نیاز به تایپ کردن می دهد. ویژگی تبدیل گفتار به متن این ساعت از تکنولوژی مشابه اش بر روی آیفون بسیار بهتر عمل می کند. در حقیقت یکی از بهترین ویژگی های ساعت اپل Siri است. Siri  موجود بر روی ساعت اپل بسیار بهتر است و بسیاری از مسایل مربوط به تشخیص لهجه که بر روی آیفون مشاهده شده است را ندارد.

اگر تحرکتان کم شود، ساعت اپل به مچ شما ضربه زده و به شما می گوید که بایستید همچنین میزان کالری هایی را که می سوزانید به سادگی دنبال می کند. اگر ملاقاتی در پیش داشته باشید، با ضربه ای به مچ به شما یاد آوری می شود. همچنین می توانید به صورت بی درنگ به ایمیل ها و پیام های کوتاهتان پاسخ بدهید. ممکن است این ساعت تنها یک نسخه ی آزمایشی باشد ولی به زودی این یکی از گجت هایی می شود که بیشترین کارایی و در عین حال بیشترین محبوبیت را خواهد داشت.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر