انتشار حالت آفلاین بازی Star Wars Battlefront تا چند روز دیگر.

انتشار حالت آفلاین بازی Star Wars Battlefront تا چند روز دیگر.

هم رسان: شرکت EA به تازگی جزییات جدیدی از حالت آفلاین بازی Star Wars Battlefront منتشر کرده است. این بازی قرار است از سی ام تیرماه منتشر شود.

به گزارش هم رسان، بازیکنان می توانند در نسخه آفلاین این بازی مأموریت ها را تک نفره و یا چند نفره به صورت Split-Screen co-op بازی کنند. EA شرکت سازنده این بازی می گوید: « بازی در دو mode مختلف Walker Assault و Fighter Squadron امکان پذیر است؛ بازیکنان بسته به انتخاب خود میتوانند یکی از این حالتها را به همراه تعیین میزان سختی بازی انتخاب کنند. امیدواریم بازیکنان از مکانهای مختلف کهکشان از سیاره های منجمد Hoth گرفته تا سیاره های آتشفشانی Sullust، لذت ببرند. اگر به حالت آفلاین دسترسی ندارید بدانید در نظر داریم نسخه های رایگان بیشتری را در تابستان عرضه کنیم. منتظر اسلحه ها، جایزه ها جدید و trial های باز برای رسیدن به Bespin باشید.»
در شهریور ماه نیز فصل Pass holders سومین بسته دیجیتالی به نام Star Wars™ Battlefront™ Death Star را دریافت خواهد کرد. منتظر نقشه های جدید (بر روی زمین و فضا)، اسلحه های جدید، کارت های ستاره و دو قهرمان جدید باشید. اگر به فصل Pass holder دسترسی ندارید نگران نباشید، چون می توانید بسته توسعه یافته را به صورت جداگانه خریداری کنید. در انتها تماشای تیزر معرفی نسخه Battlefront™ Death Star را به شما پیشنهاد می کنیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر