ارزان شدن20 درصدی اینترنت ایرانسل

ارزان شدن20 درصدی اینترنت ایرانسل

اپراتور دوم ارتباطی ایران، ایرانسل درست همزمان با آغاز دستورالعمل کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مبتی بر کاهش قیمت نهایی اینترنت، نرخ اینترنت آزاد را برای مشترکان دائمی و اعتباری خود کاهش داد.

اپراتور دوم ارتباطی ایران، ایرانسل درست همزمان با آغاز  دستورالعمل کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مبتی بر کاهش قیمت نهایی اینترنت، نرخ اینترنت آزاد را برای مشترکان دائمی و اعتباری خود کاهش داد.

    بسته‌های اینترنتی ایرانسل با تغییری مواجه نشده است

مصوبه کاهش تعرفه اینترنت و انتقال زیرساخت از امروز برای اپراتورهای ثابت و سیار لازم اجرا خواهد بود و به گونه‌ای که طبق مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اپراتورهای موبایل آمده است، سرویس دهندگان می‌بایست نرخ دیتای آزاد سرویس‌های خود را به 0.4 ریال برسانند. در حالی که این مصوبه وزارت ارتباطات هیچ اشاره‌ای به کاهش نرخ دیتای آزاد برای مشترکان اعتباری سرویس دهندگان نکرده است، با این حال ایرانسل به عنوان اپراتور دوم ارتباطی ککشور تصمیم گرفته تا تعرفه‌های اینترنت آزاد را هم برای کاربران دائمی و هم اعتباری خود کاهش دهد.

این شرکت سرویس دهنده در تغییر و تحولات تعرفه‌ای خود، نرخ دیتای آزاد را برای مشترکین اعتباری از 0.75 ریال به 0.6 ریال کاهش داده است. علاوه بر آن، نرخ مربوط به مشترکین دائمی نیز با گذر از نرخ 0.5 ریالی به 0.4 ریال کاهش پیدا کرده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

moslem

یک‌شنبه, 03 مرداد 1395

خیلی خیلی خیلی زیاد زحمت کشیدن دستشون درد نکنه کولاک کردن

پاسخ

ثبت نظر