پوشش خبری الکامپ شیراز با فیسیت ...

پوشش خبری الکامپ شیراز با فیسیت ...

پنجمین رويداد آموزشي-تجربي با عنوان «اردوي استارتاپ شیراز» مرداد ماه امسال در شیراز برگزار مي‌شود.

پنجمین رويداد آموزشي-تجربي با عنوان «اردوي استارتاپ شیراز» مرداد ماه امسال در شیراز، پایتخت فرهنگی ایران و سومین حرم اهل بیت (ع)، برگزار مي‌شود. در اين برنامه شرکت‌کنندگان با انگيزه شامل برنامه‌نويسان، مديران تجاري، عاشقان استارت‌آپ، بازارياب‌ها و طراحان گرافيک گرد هم مي‌آيند تا طي ۵۴ ساعت ايده‌هايشان را مطرح کنند و با تقسيم کار گروه‌هايي را تشکيل دهند. در اردوي کارآفريني شیراز علاوه بر افراد علاقه‌مند، سرمايه‌گذاراني از شهرهاي مختلف شرکت مي‌کنند تا از بين ايده‌هاي ارائه‌شده ايده‌هاي برتري را که قابليت تجاري‌سازي دارند انتخاب کنند. بعد از تقسيم کار هر گروه ايده معيني را اجرا مي‌کند و در پايان اردو ايده‌هاي اجراشده زير نظر داوران و تيم‌هايي که آماده سرمايه‌گذاري هستند، قرار مي‌گيرد و بهترين‌هاي آن‌ها انتخاب مي‌شوند. اين برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۹ شب روز جمعه ادامه دارد. شرکت‌کنندگان اين برنامه حدود ۱۰۰ نفر هستند که در قالب ۱۰ تيم در کنار هم به رقابت و همکاري مي‌پردازند. مربيان خبره‌اي که در اين اردو شرکت مي‌کنند کساني هستند که از بين کارآفرينان و یا متخصصین مطرح، موفق و باتجربه انتخاب شده‌اند و اين تيم‌ها با قرار گرفتن در يک فضاي مشترک کاري و با هدايت‌هاي تخصصي اين مربيان خبره ايده‌هاي خود را به مرحله اجرا درمي‌آورند.

اردوهاي استارت‌آپ برنامه‌هايي جهاني هستند که تابه‌حال بيش از سه هزار بار در بيش از ۵۰۰ شهر دنيا برگزار شده‌اند و شبکه پهناوري از مشتاقان کارآفريني را پديد آورده‌اند. اين اردو با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس و توسط شرکت دانش بنیان اطلاع افزار آویژه و بنیاد الس در محل نمایشگاه بین المللی الکامپ و تلکام شیراز برگزار خواهد شد و از ۶ مرداد ماه آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد يافت. نشست کارآفرینی شیراز نیز از برنامه های جنبی این رویداد است و رویکرد این نشست نگاه بومی به اکوسیستم خواهد بود. لازم به ذکر است، شیراز به عنوان یکی از پیشتازان رویداد های کارآفرینی و اکوسیستم فعال کسب و کار در ایران محسوب میگردد و تاکنون رویداد های بسیاری از جمله چهار دوره اردوی استارتاپ، اولین اردوی استارتاپ کشور با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، کنفرانس طراحی تجربه کاربری و ... در آن برگزار شده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر