چرا ورایزن می خواهد یاهو را بخرد.

چرا ورایزن می خواهد یاهو را بخرد.

ورایزن نمی خواهد فقط به فروش موبایل و سرویس های بیسیم بسنده کند، او می خواهد یک شرکت قدرتمند رسانه ای باشد.ورایزن نمی خواهد فقط به فروش موبایل و سرویس های بیسیم بسنده کند، او می خواهد یک شرکت قدرتمند رسانه ای باشد.

ورایزن نمی خواهد فقط به فروش موبایل و سرویس های بیسیم بسنده کند، او می خواهد یک شرکت قدرتمند رسانه ای باشد.

ورایزن یکشنبه اعلام کرد که خواستار خرید یاهو به قیمت 4.8 میلیارد دلار است و قدمی دیگر در جهت هدف خود که خرید یاهو بود برداشت.

Lowell McAdam مدیر شرکت ورایزن زمانی که درآمد سه ماه ی دوم شرکت اعلام شد، در سخنرانی سه شنبه خود گفت:

با خرید یاهو ما به یک رقیب قدرتمند در زمینه ی موبایل مدیا تبدیل خواهیم شد.

و مانند بسیاری از شرکت های رسانه ای، ورایزون (VZ، Tech30) معتقد است که با تمرکز بر محتوای تلفن همراه می تواند نسل جوان و مصرف کنندگان معتاد به تلفن همراه که از مشتریان دراز مدت هستند را جذب کند.

در گفت وگویی با سرمایه گذاران، مک آدام به طور خاص به محبوبیت استفاده از خدمات تلفن همراه یاهو، از جمله ورزش، امور مالی و ایمیل اشاره کرد:

ما یک جهش تصاعدی در قابلیت های اینجا ایجاد کرده ایم. همچنین اشاره کرد که مردم از تلفن های همراه خود بیش از پیش استفاده می کنند(ویرایزن مقدار ترافیک ساعتی دیده شده در شبکه ی خود را برابر با مقدار دیده شده در یک هفته در دهه ی قبل می داند) و شرکت یک موقعیت برای کسب درآمد بیشتر دارد.

ورایزون سال هاست در حال ایجاد تحول است، اما سرمایه گذاری های خود در دو سال گذشته به شدت افزایش یافته اند.

در سال 2015 ورایزون AOL را 4.4 میلیارد دلار خریداری کرد و در همان سال سرویس های ویدئویی تلفن همراه خود (Go90) را راه اندازی کرد.  در اوایل سال جاری، ورایزون با Hearst جهت   سرمایه گذاری در شرکت های رسانه ای و تصویری شریک شد.

اگر چه ورایزون یاهو (Tech30) را به عنوان مکملی برای این سرمایه گذاری ها تلقی میکند، این کسب اخیر ممکن است به اندازه ای که ورایزون امیدوار بود نباشد.

تحلیلگر Jefferies( Mike McCormack):

"ورایزون معتقد است که نسل جدید دیگر تلویزیون تماشا نمیکنند."

اما با توجه به مطالعات موردی ،  تماشاگران جوانتر هنوز هم به نظر می رسد تعداد زیادی از محتوای سنتی که به فرم کوتاه ویدئویی نیست می خواهند که می تواند یک نقطه ضعف برای ورایزون باشد. همچنین مک کورمک گفت: به نظر می رسد کاربران یاهو مسن تر از نسل هزاره سوم هستند. من متعجبم که آنها در حال جذب چه گروه سنی ای با این خرید هستند.

خارج ازبحث استراتژی جدید ، کسب و کار اصلی ورایزون با برخی موانع در طول سه ماهه اخیر مواجه شده است. ورایزون مشتریان بی سیم کمتری در مقایسه با یک سال قبل داشته، هچنین بعد از اعتصاب کارگران خود در بهار فروش شرکت در حدود 5٪ کاهش یافت.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر