اندروید 7 نوقا ماه دیگر می آید !

اندروید 7 نوقا ماه دیگر می آید !

تا به حال جزییات زیادی در مورد این پلت فرم منتشر شده با وجود این هنوز گوگل تاریخ دقیقی را برای عرضه آن منتشر نکرده است هرچند که کاربران هم اکنون می توانند نسخه ابتدایی آن را بر روی گوشی های خود داشته باشند .

ایوان بلس ، جاسوس خبری دنیای گوشی های همراه ، معتقد است که اندروید نوقا از ماه اوت ( 11 مرداد تا 9 مهر ) در اختیار کاربران گذاشته می شود . هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این سیستم عامل در چه زمانی برای چه برندی از گوشی های هوشمند عرضه می گردد اما می توان انتظار داشت که گوشی های نکسوس باز هم مانند همیشه اولین گوشی هایی باشند که این پلت فرم را دریافت می کنند ؛ البته بلس می گوید نکسوس 5 2013 توسط گوگل این بروزرسانی را دریافت نمی کند . 

زمان انتظار 

اگر که گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ ، ال جی ، اچ تی سی ، سونی و یا هر برند اندروید ساز دیگر را در دست خود دارید احتمالا باید چندین ماه صبر کنید تا نوقا را در گوشی خود ببینید . بدون شک انتظار کشیدن هیچ وقت آسان نبوده اما می توان احتمال داد که به زودی منابع خبری تاریخ دقیق عرضه این پلت فرم برای سایر برندهای گوشی ساز را منتشر سازند ، البته راه دیگری هم وجود دارد به این نحو که پول های خود را برای خرید گوشی های نکسوس جدید جمع کنید زیرا گوگل می خواهد چند گوشی جدید را وارد بازار کند .

در حال حاضر 13.3 گوشی های اندروید جدیدترین نسخه مارشمالو و 35.1 درصد گوشی های اندروید نسخه های 5.0 و 5.1 اندروید لولی پاپ را بر روی خود دارند از این رو می توان گفت که هنوز لولی پاپ بر روی بیشتر گوشی های اندروید استفاده می شود . 

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر