مصاحبه خبری با شرکت های وب در نمایشگاه الکامپ شیراز

مصاحبه خبری با شرکت های وب در نمایشگاه الکامپ شیراز

در گزارش خبری نمایشگاه الکامپ شیراز با ما همراه باشید.

در نمایشگاه الکامپ شیراز، با آقای مهندس هزاوه، به گفتگو پرداختیم و نظرات ایشان را در مورد اینترنت کشور جویا شدیم.

س: لطفا در مورد فعالیت­های شرکت های وب برای خوانندگان توضیح دهید.

های وب یک برند چهارساله است ولی شرکت داده گستر عرصه نوین که پشتیبان های وب است، حدود 10 سال سابقه فعالیت در زمینه­های مختلف دارد. ارائه سرویس­های اینترنتی یکی از فعالیت های این شرکت محسوب می شود. از دیگر پروژه های این شرکت، سرویس های بانک ملی و پشتیبانی از آنهاست. شرکت های وب به صورت انحصاری، خدمات اینترنت 4G در روستاهای کشور ارائه می دهد. ما در سال گذشته در مناقصه پوشش دهی 25000 روستا، جهت ارائه سرویس 4G برنده شدیم که همین مسئله های وب را از دیگر شرکت های رقیب متمایز کرده است.

س: بازار اینترنت را در ایران چگونه می بینید؟

بازار اینترنت در ایران به رفتار مصرفی و کاربرد هر کدام از خدمات وابسته است. اساسا سرویس های موبایل مانند 4G برای دانلودهای سنگین طراحی نشده اند و برای این کاربردها بهتر از خدمات و سرویس ADSL استفاده می شود. ولی برای پوشش دهی روستاها ناگزیریم از 4G استفاده کنیم زیرا بستر تلفنی مناسب و زیرساخت های لازم برای ارائه دیگر سرویس ها در روستاها نداریم.

س: برای رقابت با دیگر شرکت های ارائه کننده اینترنت، چه برنامه ای دارید؟

های وب بخاطر شرایط ویژه ای که دارد، رقیبی برای خود نمی بیند. کاربران اینترنتی در استان، از این شرکت، رضایت بالایی دارند. شصت درصد از کاربران ما، از طریق معرفی نفر به نفر با های وب آشنا شده و از آن استفاده می کنند. های وب بخاطر انجام موفقیت آمیز پروژه های مختلف، توانسته اعتبار بالایی برای خود کسب کند. پ

س: آینده اینرنت در ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟

بازار اینترنت ایران در آینده ای نزدیک از فعالیت های قدیمی و سنتی بیرون می آید و به سمت تکنولوژی های جدید نظیر اینترنت اشیاء (IoT)، ITTV و ... می رود. های وب نیز تحقیقات گسترده ای در زمینه IoT آغاز کرده و به زودی فعالیت ها و پروژه هایی در این حوزه انجام خواهد داد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

consis

دوشنبه, 11 مرداد 1395

باید به عرض های وب رساند که الان اکثرا از کیفیت سرویسهای شما ناراضین
شما هم دیگه دستتون رو شده.بالاخره از گردونه اینترنت حذف میشید.ببین کی گفتم.

پاسخ

ثبت نظر