چطور thumbnails را در ویندوز 10 فعال کنیم؟

چطور thumbnails را در ویندوز 10 فعال کنیم؟

همه‌ی ما مقدار زیادی فایل های PDF و عکس JPEG داریم ، و بدون thumbnail هیچ کاری با آن فایل‌ها نمیتوانیم انجام دهیم تا زمانی که دقیقأ ببینیم با چه چیزی داریم کار می کنیم. در مواردی که thumbnail نداریم، به نظر می رسد که ویندوز کش را پاک می کند، و یا بخشی از آن را حذف می‌کند. در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه جلوی ویندوز را بگیریم تا هر چیزی در پوشه‌ی کش thumbnail را حذف نکند.

همیشه موقع باز کردن پوشه های جدید، انتظار دارید که ویندوز 10 پیش نمایشی ریز را در مورد آن پوشه برای‌تان ارائه کند، چون برای اولین بار است که آن‌ها را می‌بینید.

یا وقتی پوشه‌هایی که قبلا باز کرده اید را باز می‌کنید، ویندوز باید قادر به نمایش آیکون های thumbnail  محتویات آن پوشه باشد.


با این حال، بارها اتفاق افتاده که بسیاری از پوشه های مشابه را باز کرده ایم و در ارائه thumbnail  ها با تأخیر مواجه شده‌ایم یا اصلأ آن‌ها را ندیده‌ایم.

همه‌ی ما مقدار زیادی فایل های PDF و عکس JPEG  داریم ، و بدون thumbnail  هیچ کاری با آن فایل‌ها نمیتوانیم انجام دهیم تا زمانی که دقیقأ ببینیم با چه چیزی داریم کار می کنیم.

در مواردی که thumbnail  نداریم،  به نظر می رسد که ویندوز کش را پاک می کند، و یا بخشی از آن را حذف می‌کند. در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه جلوی ویندوز را بگیریم تا هر چیزی در پوشه‌ی کش thumbnail   را حذف نکند. 


 مرحله 1: File Explorer را باز کنید: از منوی اصلی View را انتخاب کنید. در نوار منویی که ظاهر می شود ، چک‌باکس Hidden Items  را پیدا کنید و تیکش را فعال کنید.

مکان نما را به نوار متنی File Explorer ببرید. در نوار متن، مسیر فایل زیر را بنویسید، به خاطر داشته باشید که در قسمت  ACCOUNTNAME ، نام کاربری ویندوز خود را جایگزین کنید.

C:\Users\accountname\Appdata\Local\Microsoft\Windows\Explorer


در حال حاضر شما در محل کش thumbnail خود هستید. Properties را انتخاب کنید .


مرحله 2: در Explorer Properties، به قسمت Permissions for SYSTEM  بروید و روی Advanced کلیک کنید.


مرحله 3: در Advanced Security Settings for Explorer  روی Add  کلیک کنید تا مجوز جدیدی را اضافه کنید.


مرحله 4: روی Select a Principal  کلیک کنید و SYSTEM را تایپ کنید. شما می توانید با کلیک بر روی Check Namesand  مطمئن شوید که نام شما صحیح است.


مرحله 5: Deny  را در منوی کشویی انتخاب کنید. در قسمت Applies to  گزینه this folder, subfolders, and files  را انتخاب کنید. روی Show advanced permissions  کلیک کنید و تیک delete و delete subfolders and files را بزنید، و تیک بقیه گزینه ها را بردارید. روی OK کلیک کنید . سیستم را دوباره راه اندازی کنید.

منبع خبر: pcworld

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

kambiz

جمعه, 27 دی 1398

ممنون از شما
اما ای کاش برای هر مرحله "عکسش " رو هم میگذاشتید تا دقیقا متوجه بشیم کجاست
واقعیتش نتونستم درست از مطلبتون استفاده کنم
میشه عکس ها ر. هم اضافه کنید ؟

با تشکر

پاسخ

ثبت نظر