3 روش دریافت رایگان ویندوز 10

3 روش دریافت رایگان ویندوز 10

چند ترفند وجود دارد که با آن‌ها شما هنوز هم می‌توانید ویندوز 10 را به‌صورت رایگان ارتقا دهید.

ارتقاء رایگان ویندوز 10 در 29 ژوئیه به پایان رسید. شما یک سال فرصت داشتید تا به صورت رایگان ویندوزتان را به ویندوز 10 ارتقا دهید، اما شما این مسئله را پشت گوش انداختید و الان برای این کار خیلی دیر شده است.

در اینجا 3 روش را به شما معرفی می کنیم تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ویندوزتان را به ویندوز 10 ارتقا دهید.

ارتقای کمکی
مایکروسافت اعلام کرد که کسانی که ارتقای رایگان ویندوز 10 را از دست داده‌اند می‌توانند با دانلود فایل EXE از سایت مایکروسافت، ویندوزشان را بدون هیچ مشکلی ارتقا دهند.


ساعت سیستم‌تان را ریست کنید
اگر ساعت سیستم‌تان را به روز 28 ژوئیه برگردانید هنوز هم می‌توانید از ارتقای ویندوز 10 استفاده کنید. البته این روش برای مدت کمی کارساز است.


واقعی عمل کنید
لازم نیست برای فعال سازی ویندوز 10 از کلید محصول(product key) استفاده کنید . در واقع، با اینکه مایکروسافت استفاده از ویندوز 10 را محدود کرده، اما نمی‌تواند تنظیمات سیستم شما را تغییر دهد. 


با این که ما شما را تشویق می‌کنیم که بدون مجوز ویندوزتان را به ویندوز 10 ارتقا دهید، مایکروسافت باز هم می تواند همه درها را به روی شما ببندد ، و استفاده از  ویندوز 10 را سخت تر کند. خبر خوب این است که شما می توانید واقعأ نسخه ویندوز 10 خود را با یک گذر سریع به فروشگاه ویندوز فعال کنید.

منبع خبر: pcworld

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر