RioRun : راه بروید و تور صوتی مجازی ریو دو ژانیرو را دریافت کنید!

RioRun : راه بروید و تور صوتی مجازی ریو دو ژانیرو را دریافت کنید!

معرفی RioRun : هر کجا که هستید، با پادکست تعاملی جدید گاردین می‌توانید تور ریو دو ژانیرو را دریافت کنید. فقط تلفن خود را در دست بگیرید و راه بروید!

بدون این‌که شهرتان را ترک کنید، در میان خیابان‌های ریو دو ژانیرو بدوید و به RioRun در سایت  riorun.theguardian.com متصل شوید. RioRun  پادکست تعاملی جدید گاردین است. فقط کفش‌های دوی خود را بپوشید و تلفن خود را در دست بگیرید!


هر کجای دنیا که باشید، RioRun  به شما مسیری از ماراتن المپیک 2016 را در قالب یک تور صوتی مجازی از ریو عرضه می‌کند. این‌که چه چیزی از این تور خواهید شنید، به سرعت و مسافت طی شده توسط شما بستگی دارد.

مسافت طی شده توسط شما بخش‌های صوتی جدیدی را در لحظات کلیدی مسیر ماراتن باز می‌کند، به طوری که هر چقدر بیشتر راه بروید، چیزهای بیشتری را کشف می‌کنید.

 

برای رفتن به ریو آماده هستید؟ در این‌جا به شما نشان می‌‌دهیم که چطور به ریو بروید:


1. RioRun را روی گوشی‌تان باز کنید.
با گوشی‌تان به riorun.theguardian.com بروید و شروع به دویدن کنید! نیازی نیست که هیچ اپلیکیشنی را دانلود کنید ، فقط هدفون خود را وصل کنید و به رفتن ادامه بدهید.


لطفا توجه داشته باشید : RioRun فقط مختص موبایل است – مطمئنأ سخت است که کامپیوتر خود را حین دویدن حمل کنید.

 

2. با سرعت مورد نظر خود بدوید.
دو راه برای استفاده از RioRun وجود دارد: در حالت outdoor پیشرفت خود را با GPS گوشی‌تان پیگیری کنید و یا به صورت دستی سرعت خود را در حالت treadmill  وارد کنید.

 

شما می‌توانید ماراتن مجازی را در هر چند قسمتی که دوست دارید اجرا کنید. RioRun به صورت خودکار پیشرفت شما را ذخیره می‌کند و زمان بعدی که به آن مراجعه کردید، درست از زمانی که ماراتن را ترک کرده‌‌اید شروع به ادامه‌ی کار می‌کند.


3. جوایزی دریافت کنید و قهرمان شوید!
با دیگر خوانندگان گاردین از سراسر جهان مسابقه دهید. در پایان هر اجرا، خواهید دید که سرعت شما در برابر دیگر کاربران RioRun چقدر است.
شما همچنین مدالهایی را هنگام عبور از نقاط دیدنی و اهداف دور دریافت می‌کنید. دستاوردهای تناسب اندام خود را به اشتراک بگذارید.

منبع خبر: theguardian

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر