عرضه ی سیستم ZoneFlex P300 توسط شرکت Ruckus

عرضه ی سیستم ZoneFlex P300 توسط شرکت Ruckus

عرضه ی سیستم ZoneFlex P300 Ruckus برای اتصال نقطه به نقطه در فضای باز توسط شرکت Ruckus Wireless


برای ارائه اتصالات قابل اعتماد پل (bridge)، می توان تکنولوژی PD-MRC شرکت Ruckus را به کار گرفت. این تکنولوژی جدید به دستگاه های خارجی ZoneFlex از شرکت Ruckus اضافه می شود که یک دستگاه POE-Powered با طراحی فشرده و توانایی پشتیبانی تا ظرفیت 867 Mbps می باشد.
P300 با یک قاب کوچک 18×15×8.6 سانتی متری، وزن 2.5 کیلوگرم و پشتیبانی تا 10 گره ایمن با رمزگذاری AES است. این دستگاه راه حل ممکن برای فراهم کردن اتصال پهنای باند در مکان های محدود شده با خطوط ثابت یا مکان های دارای هزینه ی بالا، می باشد.
همراه با فراهم کردن محیط کاربری در حجم بالا، سیستم بریج ZoneFlex p300، از سیستم آنتن مستقیم 5 گیگاهرتزی دوقطبی استفاده کرده است که برای استفاده از مکانهایی در فواصل مشخص مانند محوطه ی دانشگاه، انبارها، مراکز شهری و سالن های فضای باز دیگر که احتیاج به اتصال قابل اعتماد دارند، بسیار مناسب است. با استفاده از سیگنال های دریافت شده از دو قطب مجزا (افقی و عمودی)، ZoneFlex P300 برای بالابردن نسبت سیگنال به نویز دریافت شده طراحی شده است که منجر به بهترین کارایی ممکن بین دو یا چند نقطه می شود.
از آنجایی که این دستگاه برای روش های نقطه به نقطه یا یک نقطه به چند نقطه مورد نیاز است، سیستم بریج ZoneFlex P300 برای نصب آسان برروی پایه یا دیوار در دسترس است. آنتن های داخلی تا 30 درجه را پوشش می دهد اما با استفاده از آنتن های خارجی، پوشش تا 360 درجه هم افزایش می یابد. علاوه بر آن، سیستم بریج ZoneFlex P300 به طور برجسته یک رادیو sniffer اختصاصی برای اجتناب از رادار قبل از اسکن دارد که به دسترسی بالا به ترافیک WiFi منجر می شود که همه اینها قادر به تحمل دمای 40 درجه زیر صفر تا 65درجه بالای صفر هستند.

P300Diagram w 450
سیستم بریج بی سیم ZoneFlex P300 در سراسر دنیا از طریق نمایندگی های مجاز با قیمت 1195 دلار برای یک تک واحدی  یا 2395 دلار به صورت پیش پرداخت برای یک جفت به فروش می رسد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر