برگزاری نخستین کنسرت آنلاین روی شبکه ملی اطلاعات

معاون وزیر ارتباطات گفت: نخستین کنسرت آنلاین بر بستر شبکه ملی اطلاعات امشب در حوزه هنری برگزار شد.
سؤال از این مطلب
سؤال خود را بپرسید؛ پاسخ فقط بر اساس همین مقاله است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: امشب در این کنسرت که با اجرای سالار عقیلی انجام شد، ارتباط زنده توسط ٦ اپراتور ارتباطی به صورت رایگان برای مشترکان این اپراتورها پخش شد.
وی ادامه داد: این اقدام در راستای ارائه خدمات محتوای داخلی بر بستر شبکه ملی اطلاعات انجام شده است و با توسعه تدریجی شبکه ملی که در شهریورماه رونمایی می شود سایر خدمات نیز با کاهش هزینه برای مشترکان فراهم می شود.
معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: پخش آنلاین این کنسرت برای مشترکان همراه اول، ایرانسل، رایتل، مخابرات، شاتل و آسیاتک قابل دریافت بود.