رابطی برای برنامه‌نویسی نرم‌افزار اکسل

رابطی برای برنامه‌نویسی نرم‌افزار اکسل

پس از گذشت زمان نسبتا کوتاهی از عرضه کردن نسخه‌ی آزمایشی رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار اکسل، حال نسخه‌ی نهایی آن را در اختیار کاربران قرار داده است. این رابط، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بتوانند از طریق اکسل برای Office 365، سیستم‌های محاسباتی و برنامه‌نویسی مختلفی را تعریف کنند تا انجام کارها آسان‌تر گردد.

اولین بار در ماه نوامبر سال گذشته بود که مایکروسافت این رابط برنامه‌نویسی را معرفی نمود و پس از آن، در ماه مارس سال جاری بود که اطلاعات کاملی در مورد این رابط و تبدیل شدن Office 365 به یک پلتفرم برنامه‌نویسی در کنفرانس Build، در اختیار کاربران قرار گرفت. همانند دیگر رابط‌های Office 365 مایکروسافت، رابط جدید اکسل این شرکت نیز از طریق سرویس Microsoft Graph عرضه می‌شود.

اینطور که گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد، در بسیاری از تجارت‌ها و شرکت‌ها از نرم‌افزار اکسل به منظور تهیه و ذخیره اطلاعات استفاده می‌شود و استفاده کردن از سرویس جدید مایکروسافت و توسعه پیدا کردن سیستم‌های مختلف برای این نرم‌افزار، امکان انجام کارهایی مختلفی همچون انجام محاسبات را آسان‌تر می‌نماید. همچنین امکان استخراج گردن اطلاعات از این فایل‌های ذخیره‌شده نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری، این کار را انجام دهند.

مایکروسافت برای توسعه دادن این سرویس، از دو شرکت دیگر با نام‌های Zapier و Sage استفاده کرده که هر کدام از این شرکت‌ها، می‌توانند از توانایی‌های مخصوص خود در توسعه کارها در اکسل استفاده نمایند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر