ویژگی جدیدی در آپدیت اینستاگرام

ویژگی جدیدی در آپدیت اینستاگرام

اینستاگرام به اپ خود امکان به اشتراک گذاری داستان اضافه می کند؛ که به کاربران امکان می دهد خصوصی به اشتراک بگذارند و از اسنپ چت بگیرند.

این ویژگی جدید می تواند به طور کامل روش کار اپ را تغییر دهد، و از یک ساختار فید محور به یک ساختار مبتنی بر داستان تبدیل شود.
شاید این بزرگترین تغییر اینستاگرام از زمان ورود به بازار تا به حال باشد.
این شرکت یک بخش کاملاً جدید به اپ خود اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد از پست کردن تصاویر در یک فید دور شوند، و به جای آن مطالب خود را در قالب داستان هایی بگذارند که برای دوستان خود می فرستند.
مانند اسنپ چت، افرادی که یک شخص خاص را فالو می کنند می توانند در داستان های خود تمامی پست های آن شخص را مشاهده کنند. و همچنین باز هم مانند اسنپ چت، اینستاگرام نیز با طیف وسیعی از ابزارها به بازار می آید که نقاشی و نوشتن در بالای عکس ها را راحت می کند.

ایجاد داستان در اینستاگرام

در نسخه جدید اپ، بالای فید شامل عکس های پروفایل کوچک و دایره ای است از افرادی که فالو می کنید. لمس کردن آن ها داستانی را نشان می دهد که می توان وارد آن شد، همچنین کاربران می توانند برای فرستادن دایرکت به یک کاربر دیگر درباره هر پست خاصی در یک داستان روی آن عکس های پروفایل بروند.
اینتستاگرام می گوید که این ویژگی به منظور کمک به مردم ایجاد شده تا نگران ارسال پست بیش از حد یا به اشتراک گذاری لحظاتی که ترجیح می دهند افراد خاصی آن ها را نبینند، نباشند.
این شرکت در  پست بلاگ خود گفت: "با داستان های اینستاگرام نباید نگران ارسال بیش از حد پست باشید. در عوض، می توانید به هر اندازه ای که می خواهید در طول روز با هر میزان خلاقیتی که میخواهید اشتراک گذاری کنید.
"می توانید با روش های جدیدی با ابزار تکست و نقاشی  به داستان های خود زندگی بدهید. عکس ها و ویدیوها بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند و در پروفایل یا فید شما ظاهر نمی شوند."
"اینستاگرام همیشه مکانی بوده است برای اشتراک گذاری لحظاتی که می خواهید به یادماندنی شوند. اکنون می توانید اتفاقات برجسته دیگر و هر چیزی که بین این لحظات است را نیز به اشتراک بگذارید.
یکی از ویژگی های عمده داستان های اینستاگرام این است که (با اسلاید صفحه به بالا) جزئیات خوبی درباره اینکه چه کسی آن ها را نگاه می کند و به همین نحو کنترل های دقیقی برای متوقف کردن افرادی که این داستان ها را می بینند، عرضه می کنند.
در حالی که داستان های اینستاگرام تنظیمات حریم خصوصی یک اکانت را بطور پیش فرض دنبال می کنند- یعنی هر کسی که یک اکانت پابلیک (عمومی) را نگاه می کند، امکان دارد آن ها را نیز ببیند- افراد می توانند انتخاب کنند که یا کل داستان ها را یا پست های خاصی از فالوورهای خاصی را مخفی کنند.
هر چیزی که در یک داستان پست شود سپس می تواند فقط مخصوص اینستاگرام پست شده باشد یا برای جای دیگری دانلود شود.
انتظار می رود این ویژگی به زودی با یک آپدیت جدید انتشار یابد که از طریق اپ استورهای IOS و اندروید ارائه می شود.

 

منبع خبر:

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر