Google Photos 1.2 ویژگی های جدیدی را برای کاربران اندروید به همراه دارد

Google Photos 1.2 ویژگی های جدیدی را برای کاربران اندروید به همراه دارد

گوگل به تازگی از به پایان رساندن سرویس عکس گوگل پلاس برای دستگاه های اندرویدی در یک آگوست خبر داد و بعد از آن، در اندک زمانی، سرویس دستگاه های iOS و وب نیز از کار می افتد.


در عوض، غول بزرگ جستجو، به کاربران توصیه می کند که سرویس Google Photos را که چند ماه پیش برای اندروید M هم منتشر شد، ارتقا بخشند.
چند روز بعد از اعلام خبر، گوگل نسخه جدیدی از برنامه ی Google Photos را برای دستگاه های اندروید عرضه کرد. اگرچه به نظر هیچ تغییری در این نسخه به چشم نمی آمد ولی متخصصین AndroidPolice ویژگی ها و بهبودهای جدیدی را آشکار کردند.
برای مثال در Google Photos1.2، کاربران می توانند عکس ها خیلی آسانتر به آلبوم اضافه کنند.
علاوه بر این، کاربران اندروید می توانند کاور آلبوم خود را تنظیم کنند و برای عکسها، توضیحاتی قرار دهند. زمانی که شما یک آلبوم را باز می کنید، یک گزینه ی جدید وجود دارد که به شما اجازه می دهد یک عکس را به جلد آلبوم انتخاب کنید.
جدای از این ویژگی های جدید، تغییرات اساسی در این نسخه انجام نشده است. بعضی از اشکالات رفع شده و بهبود اندکی در کارآیی سرویس داده شده است.
این سرویس را می توانید در Google Play Store دانلود کنید. این برنامه با تمام دستگاه های اندروید 4 به بالا، سازگار است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر