ویندوز 10 امن تر و ساده تر می شود

ویندوز 10 امن تر و ساده تر می شود

در به روز رسانی سالانه ویندوز 10 تغییرات اساسی ایجاد می شود که استفاده از ویندوز را سریع تر و امن تر می کند.

این سه شنبه مایکروسافت به روز رسانی سالانه ویندوز 10 را منتشر می کند.
این به روز رسانی رایگان شامل دو نوآوری امنیتی برای کاربران شخصی است. ویندوز هلو برای اپلیکیشن ها و وبسایت ها و ویندوز دفندر.
برای شرکت ها امنیت در برابر تهدیدهای پیشرفته ویندوز دفندر یا (Windows Defender Advanced Threat Protection) منتشر می شود که حملات مخرب پیشرفته شبکه ها را میابد ، بررسی می کند و به آن ها پاسخ می دهد؛ همچنین برای شرکت ها امنیت اطلاعات ویندوز (Windows Information Protection) یا WIP نیز در نظر گرفته شده است. 

اپراتور بدون اشکال
به روز رسانی سالانه ویندوز قابلیت احراز هویت بیومتریک ویندوز هلو را با استفاده از FIDO گسترش می دهد و امکان دسترسی بدون گذرواژه به اپلیکیشن هایی مثل دراپ باکس را فراهم می کند. 
این به روز رسانی سالانه امکان همگام سازی با گوشی هوشمند و استفاده از کورتانا روی iOS، اندروید و ویندوز 10 موبایل را فراهم می کند. 


چیزی برای همه
ویندوز اینک (Ink) که به کاربران اجازه می دهد بعضی از کارها را با قلم نوری انجام دهند نیز در این بر روز رسانی ها دیده می شود. اپلیکیشن های کلیدی قابلیت استفاده از فلم را دارند. 
با به روز رسانی ها، دستیار دیجیتالی شخصی کورتانا در بالای صفحه قفل دیده می شود، و می توان بدون باز کردن قفل دستگاه نیز از آن استفاده کرد. 
قابلیت ذخیره باتری در مرورگر مایکروسافت اج بهبود بخشیده شده است، به روز رسانی مایکروسافت اج همچنین شامل افزونه هایی مانند دکمه " Pin It" در پینترست و ادبلاک (AdBlock) و بهبود ارائه بصری صفحات وب در حالت کنتراست بالا می باشد. 
کسانی که عاشق بازی های کامپیوتر هستند می توانند با دوستانشان از طریق ایکس باکس لایو در ارتباط بمانند و با این به روز رسانی سالانه بیشتر از دستگاه ویندوز 10 خود لذت ببرند. می توانند از فرمان های کورتانا روی ایکس باکس وان استفاده کنند و هر زبانی که پشتیبانی می شود را انتخاب کنند. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر