ویدیوی انیمیشنی برای معرفی ویژگی های “windows Hello” منتشر شد

ویدیوی انیمیشنی برای معرفی ویژگی های “windows Hello” منتشر شد

ویدیوی انیمیشنی برای معرفی ویژگی های “windows Hello” منتشر شد

یکی از بزرگترین ویژگی های امنیتی در ویندوز 10 به طور حتم سیستم تازه طراحی شده ی مایکروسافت یعنی “windows Hello” خواهد بود.ویندوز هلو از طریق شناسایی چهره فضای امنیتی جالبی را برای ویندوز 10 به وجود می آورد.این سرویس می تواند اثر انگشت ، چهره ، یا عنبیه چشم را برای تایید مجوز ورود به سیستم عامل فراهم کند نه تنها این سرویس بلکه مایکروسافت برای محکم کاری و امنیت بیشتر سرویس Possport را نیز در کنار سرویس windoes Hello اضافه نموده است. سرویس پاسپورت یک سرویس جدید امنیتی مایکروسافت می باشد.قابلیت اصلی پاسپورت این است که پسوورد ها را هیچگاه روی سرور ذخیره نمی کند و حتی اگر سرور هک شود امکان یافتن پسوورد توسط هکر امکان پذیر نیست چون پسووردی برای سرقت وجود ندارد.ویندوز ۱۰ با استفاده از سنسورهای بیومتریک یا پین‌کد برای دستگاه‌های مختلف می‌تواند تایید کند که شما قصد دسترسی به این سرویس را دارید.

در ویدیوی تازه منتشر شده مایکروسافت به کمک کارکترهای انیمیشنی سعی دارد تا نشان دهد که کاربران چگونه می توانند از این سیستم استفاده کنند و به آن ها ویژگی های این سیستم را به صورت بسیار ساده و قابل فهم برای عموم نشان می دهد. در این کلیپ بامزه مایکروسافت نشان می دهد که با استفاده از ویندوز هلو اطلاعات شخصی قابل دسترس نخواهند بود و اطلاعات ذخیره شده در ویندوز 10 در امنیت خواهند بود.همچنین نشان می دهد اگر کسی سعی داشته باشد در هر جای دنیا به سیستم آن ها دسترسی پیدا کند به صورت آنلاین و فوری به ان ها اطلاع داده می شودو کاربران می توانند اطمینان داشته باشند به هیچ وجه کسی نمی تواند به سیستم آن ها ورود کند.منظور این است که پروسه ی sing in در ویندوز هلو امنیت بالایی داشته و فقط از طریق راه های اشاره شده sign in انجام می شود.برای راه اندازی این سیستم کاربران به اسکنر اثر انگشت و یا دوربین احتیاج دارند.همچنین دوربین های RealSense 3D شرکت اینتل هم می تواند به این سیستم متصل شد. دوربین RealSense 3D اینتل یکی از روش‌های نوین برای تشخیص فاصله و اسکن‌سه‌بعدی است. ریل‌سنس سه‌بعدی ارزان و کوچک است و سرعت بسیار بالایی در تشخیص حرکات و دنبال کردن آنها دارد. دقت آن هم در حد تشخیص تک‌تک انگشتان است. تکنولوژی RealSense 3D اینتل از جمله تکنولوژی‌های تشخیص فاصله است که می‌تواند شیوه‌ی استفاده از کامپیوتر را متحول کند. سبک و سیاق ریل‌سنس سه‌بعدی درست شبیه کینکت مایکروسافت است به این معنی که یک دوربین تشخیص فاصله با رزولوشن ۱۰۸۰p و کاملاً رنگی از دقت بالای خود برای تشخیص موقعیت و فاصله‌ی انگشتان کاربر استفاده می‌کند. اینکه چطور از موقعیت تشخیص داده شده برای تعامل با کامپیوتر استفاده کنیم،برخی از گوشی ها ،تبلت ها و کامپیوترهای موجد در بازار دارای این دوربین اینتل هستند و کاربران ان ها بلافاصله بعد از عرضه ی ویندوز 10 می توانند از سیستم ویندوز هلو استفاده کنند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر