ساخت حلقه ازدواج با امکان حس کردن ضربان قلب همسر !!!

ساخت حلقه ازدواج با امکان حس کردن ضربان قلب همسر !!!

افرادی که به دنبال حلقه ازدواج با فناوری بالا هستند و یا می خواهند به شریک زندگی خود احساس نزدیکتری داشته باشند، به حلقه های جدید اچ بی رینگ (HB Ring) علاقه نشان خواهند داد.

به گزارش هم رسان، این حلقه ها توسط شرکتی به نام Touch ساخته شده و به شما امکان میدهد ضربان قلب شریک زندگی خود را به طور کاملاً بی درنگ حس نمایید و مهم نیست وی در کجای جهان باشد؛ فقط باید اتصال دادهای بین حلقه ها برقرار باشد. گیرنده های موجود در این حلقه ها سیگنال های ضربان قلب را دریافت و به یکدیگر ارسال می نمایند.

 

این حلقه های جفت مجموعاً ۶۰۰ دلار قیمت دارند. البته برچسب قیمت مدل رُز گلد آنها ۳ هزار دلار است. سازندگان حلقه اچ بی رینگ این چنین توضیح می دهند: «شش هزار سال است حلقه ازدواج در انگشت حلقه انسان انداخته می شود و این حلقه سمبلی از علاقه مندی و پایبندی دو نفر به یکدیگر است. امروزه بیش از ۱ میلیارد نفر در جهان از این سنت پیروی می کنند و حالا ما با اختراع خود جانی دوباره به این وسیله بخشیده ایم، به طوریکه شما با اچ بی رینگ از جنس استیل ضد زنگ، می توانید ضربان قلب همسر خود را حس کنید. البته این حلقه ها از جنس طلا نیز ساخته شده اند که از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این حلقه به گونه ای ساخته شده که کاملاً ضد خش است و شما با داشتن آن می توانید صرف نظر از موقعیت مکانی، ضربان قلب همسر خود را بی درنگ حس نمایید.»

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر