ساخت سایت های تجارت الکترونیک منبع باز توسط PrestaShop

ساخت سایت های تجارت الکترونیک منبع باز توسط PrestaShop

ساخت سایت های تجارت الکترونیک منبع باز توسط PrestaShop

سال ها پیشPrestaShop یک رویا در سر داشت: ساخت یک جامعه جهانی از افراد با استعداد که جذب تجارت الکترونیک شده اند. جامعه PrestaShop قصد داشت جدید ترین نرم افزاری  که این امکان را فراهم می کند که همه در انقلاب تجارت الکترونیک همکاری داشته باشند بسازد.
این تصور امروز به واقعیت بدل شده است. امروز بیش از 250000 تجارت در نرم افزار PrestaShop فعالیت می کنند. اگر با PrestaShop آشنایی ندارید،  استفاده از آن بسیار آسان است: این نرم افزار منبع باز راه حلی رایگان برای تجارت الکترونیکی است که طراحی شده است تا  این امکان را به هر کس که ایده ای تجاری دارد بدهد  تا بدون معطلی فروشگاه آنلاین برای خود باز کند. برعکس دیگر روش ها، در این برنامه هیچ پرداخت اولیه ، هیچ پرداخت ماهانه، و هیچ هزینه های اضافی وجود ندارد. منبع باز، رایگان، و سادگی در استفاده  از تعهدات این شرکت هستند.
چرا منبع باز بودن برای این شرکت مهم است؟ در اصل، منبع باز بودن به این معنی است که کاربران می توانند کد گذاری PrestaShop دسترسی داشته باشند و آن را دستکاری کنند تا آن را توسعه دهند یا پاسخ های فنی را ارتقا تا نیاز های تجاری خاصی را بیابد. اما آنچه مهم تر است، منبع باز دسترسی و انعطاف پذیری را نشان می دهد. این یک سیاست در سترس همگان در مقابل ذهنیت جامعه خصوصی نرم افزار های اختصاصی است. این شرکت با تکیه بر این اساس منبع باز درست شده است. که روشی است که شرکت با آن بازار تجارت الکترونیکی مردمی تری را ارائه می دهد.
اما منظور از " مردمی سازی" تجارت الکترونیک چیست؟ در اینجا صحبت در مورد توانمند سازی کارآفرینان است، به خصوص کارآفرینان تجارت های کوچک که هسته پایگاه کاربری  PrestaShop را تشکیل می دهند. این نرم افزار رایگان است، در نتیجه بودجه ای که قرار است برای خرید یک پلت فرم در تجارت الکترونیکی خرج شود، مستقیم برای شروع و سود ده شدن تجارت به کار برده شود. از وقتی که PrestaShop نسخه Cloud با میزبانی کامل راه اندازی شده است، شاهد انواع فروشگاه های دیدنی در بخش های مختلف بودیم که باور کردنی نیست، از تجهیزات پزشکی گرفته تا محصولات حیوانات خانگی تا ضمانت نامه های هتل. تجارت های کوچک هسته این وب سایت هستند، ولی خرده فروش های بزرگتر و سنتی تر نیز می توانند آنچه را که نیاز دارند در این نرم افزار پر قدرت و قابل تنظیم بیابند.
به گفته این شرکت : "پلت فرم ما نشانگر روح کارآفرینی مشتریان ماست." به هر کس که ایده ای دارد، این امکان را می دهد تا آن را آزمایش کند، توان بالقوه آن را ارزیابی کند و ساختار عملیاتی آن را همراه با رشد تجارتش گسترش دهد. باز کردن یک فروشگاه در این وبسایت آسان و رایگان است. در نتیجه کسانی که شغل روزانه دارند و دوست دارند تجارت خود را راه اندازی کنند می توانند در اوقات فراقت خود و بدون هیچ ریسک اقتصادی اولین قدم های خود را بردارند. با دسترسی به بیش از 5000 ماژول و تم که توسط این جامعه برنامه ایجاد شده است، افراد خود می توانند با گسترش تجارتشان ،خود آن را توسعه دهند. اینجاست که انعطاف پذیری خود را نشان می دهد.
این نرم افزار تجارت الکترونیک با هر نوع تجارتی سازگار است، زیرا شامل جامعه ای بزرگ از کاربران پر اشتیاقی است که همیشه ایده هایی تازه برای گسترش و توسعه این برنامه دارند. PrestaShop به دلیل اعضای جامعه خود است که پر رونق است. زیرا آن ها می گویند که برای این که تاجران موفقی شوند چه باید کرد و چه چیز نیاز به ارتقا دارد. این شرکت از طریق بازتاب مشتریان درس می گیرد و به آن ها دقیقا آنچه را می خواهند عرضه می کند. به همین دلیل است که PrestaShop 800000 عضو دارد و هنوز در حال جذب کاربران جدید است.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر