رو نمایی از اولین ساعت هوشمند میزو با نام “میکس”

رو نمایی از اولین ساعت هوشمند میزو با نام “میکس”

شرکت چینی میزو امروز از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی به عمل آورد.

این محصول با سرمایه‌گذاری شرکت Taobao طراحی و تولید گشته است. این ساعت هوشمند که با نام Mix شناخته می‌شود در کنار ویژگی‌های مربوط به دستبند‌های هوشمند ورزشی، دارای چهره‌ای از یک ساعت آنالوگ (نه دیجیتال) است که علاوه بر آن از قابلیت‌های جدیدی نیز بهره می‌برد.

این ساعت هوشمند دارای یک چراغ LED است که در هنگام رویداد جدید هشدار خواهد داد. از طرفی این محصول قادر است از طریق سرویس LE بلوتوث خود با گوشی هوشمند در ارتباط باشد. البته در این زمینه نیاز به برنامه مربوط به شرکت میزو نیز هست. باتری این ساعت دارای ظرفیتی برابر با ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعت بوده که می‌تواند به مدت ۲۴۰ روز دوام آورد.

ساعت هوشمند Meizu Mix از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به ساعت‌های کلاسیک ساخته شده توسط شرکت‌های سوییسی دارد. فناوری ساخت ۴۲ میلی‌متری و ۳۱۶L بدنه استیل آن و همچنین شیشه جلویی از جنس یاقوت، این شباهت را بیش از پیش افزایش خواهد داد. بدنه اصلی این ساعت در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای قابل خریداری بوده و از طرفی تا ۳۰ دقیقه زیر آب در برابر خیس شدگی بخش‌های داخلی مقاومت از خود نشان خواهد داد. در مورد بند این ساعت نیز باید گفت که سه گزینه در پیش روی خریداران وجود خواهد داشت. مدل‌های جین، چرم و فلزی از جمله این موارد خواهند بود. قیمت این مدل‌های به ترتیب برابر با ۱۰۰۰، ۱۳۰۰ و ۱۵۰۰ یوآن چین خواهند بود.

ساعت هوشمند Mix میزو به احتمال بسیار زیاد در ماه اکتبر به طور رسمی عرضه خواهد شد. برای نسخه جین می‌بایست ۱۵۰ دلار بپردازید که البته با این پول می‌توانستید ساعت هوشمند Withings Activite Steel را تهیه نمایید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر