با نرم افزار Diurnal Word دامنه لغات انگلیسی خود را گسترده تر کنید !

با نرم افزار Diurnal Word دامنه لغات انگلیسی خود را گسترده تر کنید !

دیورنال وورد ، نرم افزاری است که هر روز یک لغت جدید را به شما یاد می دهد . این نرم افزار هم اکنون در ویندوز استور قرار دارد و شما می توانید آن را بر روی سیستم عامل ویندوز 10 رایانه و گوشی همراه خود نصب کنید .

دیورنال طراحی و کاربرد آسانی دارد و می تواند لغات مختلفی را به شما یاد دهد . در این نرم افزار لغاتی گنجانده شده که شاید تا به حال هرگز از آن ها در دایره لغات خود استفاده نکرده اید . از جمله ویژگی های کاربردی دیورنال قابلیت گزینش کردن لغات جست و جو شده توسط کاربر و ارائه آن ها در یک قسمت جداگانه می باشد .

طراحان دیورنال تا آنجایی که توانسته اند سعی کرده اند که یک طرح بندی ساده را در این نرم افزار ایجاد کنند تا کاربر به راحتی بتواند از این برنامه استفاده کند . هنگامی که این برنامه بر روی سیستم عامل ویندوز 10 اجرا می شود ، صفحه اصلی لغت روز کاربر را به همراه تعاریف و مثال هایی از آن نمایش می دهد . در قسمت پایانی صفحه اصلی نیز تعدادی کلید کنترل کننده قرار گرفته است که کاربر را قادر می سازد تا لغت مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزارهای مختلفی نظیر فیس بوک ، توییتر ، ایمیل و ... با سایر کاربران به اشتراک بگذارد .

یک منو کشویی عمودی نیز در گوشه سمت چپ صفحه اصلی گذاشته شده است که آپشن هایی نظیر امکان نمایش دادن لغات آموزشی روزهای گذشته ، تنظیمات نرم افزار و چند ابزار کاربردی دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد . با استفاده از منو تنظیمات دیورنال کاربر می تواند نوار حالت دستگاه خود و یا تایل های لایو نرم افزار را نیز فعال و یا غیر فعال کند .

دیورنال وورد قابلیت های دیگری هم دارد . به طور مثال کاربر می تواند با تغییر دادن تاریخ تقویم دستگاه ، لغت های روز های دیگر را ببیند و یا به قابلیت تصادفی دستگاه که مجموعه ای از لغات را به طور تصادفی به کاربر نشان می دهد ، دسترسی داشته باشد .  دامنه این لغات کلمه هایی را که با آن ها آشنا هستید ، در کنار سایر لغات ناآشنا در اختیار کاربر می گذارد .

یکی از ویژگی های بسیار خوب دیورنال قابلیت برجسته سازی لغت به کار رفته در یک تعریف و پاپ آپ کردن آن تعریف می باشد ؛ به واسطه این ابزار ، به طور مثال اگر که لغت " unclubbable " در یک تعریف به کار رفته باشد ، می توانید با لمس کردن آن نسبت به معنی لغت مطلع شوید .

در مجموع می توان گفت که دیورنال وورد یک نرم افزار ساده با کاربرد آسان است که برای ویندوز 10 طراحی شده و می تواند به راحتی دامنه لغات شما را افزایش دهد . شاید این نرم افزار برترین برنامه موجود در ویندوز استور نباشد اما گاهی می توان گفت که هرچه ساده تر ، بهتر !

دیورنال وورد در حال حاضر با یک برچسب قیمت 0.99 دلاری برای کاربران گوشی های ویندوز فون در ویندوز استور قرار داده شده است با وجود این شما می توانید آن را به طور رایگان از آخر همین ماه دانلود کنید . 

منبع خبر: windowscentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر