محبوبیت پوکمون گو در سراشیبی سقوط!!

محبوبیت پوکمون گو در سراشیبی سقوط!!

طبق گزارش‌های منتشر شده از طرف چندین شرکت تحلیلی، محبوبیت بازی پوکمون گو با کاهش رو به رو شده است.

در هفته‌های گذشته شاهد رکورد شکنی‌های پیاپی این بازی در زمینه محبوبیت بودیم تا جاییکه با گذشت تنها یک ماه از انتشار این عنوان، این بازی بیشترین تعداد دانلود در بین بازی‌های موبایلی مدرن را به خود اختصاص داد و در زمان اوج، میزان کاربران فعال روزانه این بازی 40 میلیون کاربر تخمین زده می‌شد و این بازی توانست بسیاری از کاربران فعال شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت و توییتر را به سمت خود بکشاند.

 

با این حال آمار و ارقامی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد محبوبیت پوکمون گو رو به نزول است. در این رابطه گزارش جدید بلومبرگ به نقل از تحلیلگران، Sensor Tower،Apptopia و Survey Monkey نشان می‌دهد که این بازی واقعیت افزوده با کاهش آمار تعداد دانلودهای روزانه، کاربران فعال و زمان سپری شده توسط کاربران در بازی رو به رو شده است.

با این حال کمپانی نیانتک هنوز دلیلی برای نگرانی ندارد چراکه این بازی همچنان در گوشه کنار جهان بسیار محبوب است و هنوز هم آمار و ارقام مربوط به این بازی به ویژه برای یک بازی تازه انتشار یافته، فوق العاده به حساب می‌آید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر