با Giphy Capture فایل GIF بسازید و به اشتراک بگذارید !

با Giphy Capture فایل GIF بسازید و به اشتراک بگذارید !

با آپشن های جدید این نرم افزار می توانید به هر نحوی که می خواهید فایل های متحرک خود را کامل کنید !

گیفی یکی از شرکت های مشهوری می باشد که تا به حال نرم افزارهای زیادی را برای کارکردن با فایل های GIF به بازار فرستاده است ؛ یکی از نرم افزارهای این شرکت گیف میکر ( GIF Maker ) است که در واقع یک اپلیکیشن  مقدماتی وب محسوب می شود ؛ با وجود این در کنار این نرم افزار برنامه ای مانند گیفی کپچر توسط این سازنده ارائه شده است که طراحی بسیار ساده و موثری دارد و کاربران را قادر می سازد تا از هر فایل ویدئویی یک فایل متحرک بسازند و سپس ویژگی های جدیدی را به آن فایل اضافه کنند . 

گیفی کپچر برخلاف گیف بریویری ( GIF Brewery ) یک نرم افزار رایگان است که البته این رایگان بودن در ازای حذف کردن ابزارهای متراکم سازی ، ادیت سازی و تنظیمات نرخ فریم ایجاد شده است . شرکت سازنده این برنامه هم اکنون نسخه بتای گیفی کپچر 2.0 را برای تست کردن در اختیار برخی از برنامه نویسان گذاشته است به همین دلیل می توان احتمال داد که نسخه نهایی گیفی کپچر بتواند ابزارهای بیشتری نظیر آپشن های محاسبه سایز فایل خروجی ، مجموعه ای از تنظیمات پیش فرض نرخ فریم و کلیدهای به اشتراک گذاری فایل های GIF در شبکه های اجتماعی را نیز در اختیار کاربران بگذارد .

استفاده از گیفی کپچر

کار کردن با گیفی کپچر بسیار ساده است به این نحو که کاربر تنها باید قسمت های انتخابی یک فایل ویدئویی را که می خواهد به فایل GIF تبدیل کند ، به درون نرم افزار بکشد و سپس دکمه تبدیل را بزند . کاربران علاوه بر این می توانند بدون خارج شدن از نرم افزار فایل های ساخته شده را به اشتراک بگذارند ، نشانه گذاری کنند و یا حتی با فرمت MP4 ذخیره نمایند . 

گیفی کپچر را نمی توانید از نظر تعداد آپشن ها و ابزارها با برخی از نرم افزارها نظیر گیف بریویری مقایسه کنید اما به راحتی می توانید با آن در اسرع وقت هر قدر که می خواهید فایل GIF بسازید . این نرم افزار در حال حاضر تنها برای سیستم عامل OSX ساخته شده است . 

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر