خط مشی ویندوز 10 در بروزرسانی خودکار، مشکلاتی در پی داشته است.

خط مشی ویندوز 10 در بروزرسانی خودکار، مشکلاتی در پی داشته است.

ویندوز 10، کاربران خود را مجبور کرده است که به روزرسانی های اتوماتیک را انجام دهند. این به روزرسانی ها به مایکروسافت اجازه می دهد تا هر چیزی را به عنوان بخشی از ویندوز 10 در کامپیوتر شما قرار دهد. این امر باعث بروز مشکلاتی مانند یک درایور گرافیکی بد می شود.


تنها چهار روز تا انتشار نسخه رسمی ویندوز 10 باقی مانده است، این روش سیستم عامل در به روزرسانی اتوماتیک باعث ایجاد دردسرهایی برای افراد می شود. یکی از موضوعات درگیر کننده در حال حاضر، درایور گرافیکی Nvidia است که با به روزرسانی ویندوز به صورت خودکار نصب می شود. این نصب نادرست منجر به اشکلاتی در تنظیمات چند مانیتوری و پیکربندی SLI و هم چنین باعث سوسو زدن صفحه نمایش می شود.
در فروم های رسمی Nvidia کاربران بسیاری چنین مشکلاتی را که ناشی از به روز رسانی ویندوز 10 بوده است، اعلام کرده اند. سخنگوی Nvidia نیز در پاسخ گفته است: "ما در درایور بعدی که هفته آینده برای ویندوز 10 عرضه می شود، این مشکل را برطرف ساخته ایم."
مسئله ی بعدی اینست که به روز رسانی ویندوز شماره نسخه ی درایور نصب شده را مشخص نمی کند و این کار را برای یافتن مشکل سخت می کند.
انتظار می رود که در آینده ی نزدیک، غیر فعال کردن به روز رسانی ویندوز نیز امکانپذیر شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر