کاسپر اسکای مشکلات نرم افزار آنتی ویروس خود را رفع کرد !

کاسپر اسکای مشکلات نرم افزار آنتی ویروس خود را رفع کرد !

کاسپر اسکای ، یکی از شرکت های بزرگ اینترنتی و سازنده آنتی ویروس ، برخی از ایراد های نرم افزار محافظ خود را که در کار این برنامه اختلال ایجاد می کردند ، برطرف کرد .

گروه تالوس ( Talos Group ) ، بازوی امنیتی شرکت سیسکو ( Cisco ) ، در وب سایت خود اعلام کرد که آنتی ویروس کاسپر اسکای 4 مشکل اصلی داشت ؛ سه مشکل این نرم افزار باعث ایجاد اختلال در نحوه عملکرد برنامه می شدند و مشکل چهارم یک درز اطلاعاتی بود که هکرها را قادر می ساخت تا به داده های موجود در رایانه کاربر دسترسی پیدا کنند .   

این مشکلات چندان جدی نبودند با وجود این گروه تالوس هشدار داده بود که ممکن است به دلیل چنین ایرادهایی سرویس های امنیتی استفاده کننده از نرم افزار آنتی ویروس کاسپر اسکای مورد حمله هکرها قرار بگیرند .

خراب شدن یک نرم افزار شاید یک مشکل جدی محسوب نشود اما اگر که این نرم افزار یک آنتی ویروس باشد این امکان وجود دارد که هکرها بتوانند در هنگام راه اندازی شدن مجدد برنامه ، کد های یک بدافزار را وارد یک سیستم کند ؛ کاسپر اسکای با حل کردن مشکلات نرم افزار خود از بروز چنین مسائلی جلوگیری کرده است .

منبع خبر: zdnet

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نیما

دوشنبه, 08 شهریور 1395

یکی از شرکت های بزرگ اینترنتی و سازنده آنتی ویروس ؟ ؟

توهم زدین ؟ بزرگ کجا بود ! کسپرسکی بیشتر ی شرکت خبری و تبلیغاتیه که به دلیل کلاهبرداری تو بعضی کشورها تحت تعقیب قضایی هستش و تو سالهای اخیر به دلیل فعالیتهای ناسالم و نادرست تعداد زیادی از نماینده ها ، کارمندا و مدیراش رو از دست داده .

ی شرکت فوق آویزون که به دلایل سیاسی مورد حمایت رسانه های آمریکایی هستش تا محصولات بی کیفیتش تو برخی کشورها مثل ایران توجیه مصرف داشته باشن .

پاسخ

ثبت نظر