ایسر با کروم بوک لمسی تاشو R13 در IFA 2016 !

ایسر با کروم بوک لمسی تاشو R13 در IFA 2016 !

امروز در نمایشگاه IFA برلین ، ایسر از یک کروم بوک R13 جدید مجهز به یک نمایشگر تاشو لمسی رونمایی کرد . R13 جدید اولین کروم بوک 13 اینچی قابل تبدیل ایسر می باشد و می تواند به راحتی توجه کاربران طرفدار این برند را به خود جلب کند .

این محصول جدید هرآنچه را که کاربران از یک کروم بوک انتظار دارند ، در خود دارد ؛ به این نحو که ایسر در ساخت آن از یک نمایشگر 13 اینچی 1080 پیکسلی LCD ، رم 4 گیگابایتی ، پورت USB نوع C با سرعت USB 3.0  ، خروجی HDMI ، قابلیت اتصال بلوتوث و یک وب کم 720 پیکسلی استفاده کرده است . از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازشگر چهار هسته ای مدیاتک MT8173C و حافظه داخلی 16 ، 32 و 64 گیگابایتی اشاره کرد . باتری R13 می تواند این کروم بوک زیبا را به مدت 12 ساعت فعال نگه دارد .

نمایشگر کروم بوک R13 تا 360 درجه قابلیت چرخش دارد از این رو کاربران می توانند این لپتاپ را به یک تبلت تبدیل کنند و یا از یک طرف آن به عنوان تکیه گاه نمایشگر بهره ببرند . ایسر پنل نمایشگر این محصول را به قابلیت های لمسی 10 نقطه ای مجهز کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی با نرم افزارهای خود کار کنند . 

نمایشگرهای لمسی در Chrome OS کاربرد زیادی ندارند با وجود این چنین ابتکاری می تواند برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند بیشترین استفاده را از نرم افزارهای اندروید در کروم بوک خود ببرند ، اهمیت زیادی داشته باشد .

ایسر در نظر دارد مدل 16 گیگابایتی کروم بوک R13 را در ماه اکتبر ( 10 مهر تا 10 آبان ) با قیمت 400 دلار وارد بازار کند .  

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر