اضافه شدن قابلیت زوم تصاویر به اینستاگرام

اضافه شدن قابلیت زوم تصاویر به اینستاگرام

با توجه به میزان محبوبیت اینستاگرام در زمینه اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای کوتاه، می‌توان گفت برخی اوقات امکانات کاربری این شبکه اجتماعی کمتر از حد انتظار است.

سال گذشته بود که این اپلیکیشن پشتیبانی از تصاویر با رزولوشن بالاتر و شات هایی با نسبت بیشتر از 1:1 مربعی را آغاز کرد و اکنون قرار است یکی دیگر از ویژگی‌هایی که جای خالی آن در این برنامه پر طرفدار حس می‌شد یعنی قابلیت زوم یا بزرگنمایی تصاویر به اینستاگرام اضافه شود.

اینستاگرام به صورت رسمی اضافه شدن قابلیت زوم را از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرده و از این به بعد برای مشاهده واضح‌تر تصاویر و ویدیوها کافی است دست خود را روی آن به عقب و جلو بکشید. در این رابطه در حساب کاربری اینستاگرام در توییتر نوشته شده است:

«از امروز قابلیت بزرگنمایی به نسخه iOS اینستاگرام اضافه می‌شود و می‌توانید از آن بر روی تصاویر و ویدیوهای موجود در بخش مطالب، پروفایل‌ها و بخش جستجو استفاده کنید.»

با این حال با وجود اینکه 6 سال از انتشار اینستاگرام و 4 سال از زمان فروش آن به فیسبوک می‌گذرد انتظار می‌رفت این ویژگی زودتر از این‌ها به این برنامه اضافه شود اما به طور کلی اضافه شدن این ویژگی یک قدم رو به جلو در جهت بهبود امکانات کاربری این برنامه به شمار می‌رود.

در حال حاضر این ویژگی جدید تنها به نسخه iOS اضافه شده است و در آینده راهی نسخه اندرویدی نیز می‌شود اما احتمال اضافه شدن قابلیت زوم به نسخه ویندوزی این برنامه کم است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر