۱۰ بازی برای کنسول های نسل هشتم

۱۰ بازی برای کنسول های نسل هشتم

هر ساله با وجود افزایش استودیوی های بازی سازی تعداد بازی های منتشر شده افزایش می یابد و ممکن است بازی هایی که در زمان خود بسیار عالی بوده اند در زیر نام بازی دیگری به فراموشی سپرده شوند.نبود زمان کافی و همچنین هزینه بالای بازی ها این اجازه را به کاربران برای تجربه همه آن ها نمی دهد.

خوشبختانه بازی های منتشر شده همیشه در دسترس هستند و حتی زمانی که دو سال از انتشار آن ها گذشته است می توانید آن ها را برای PlayStation 4 یا  Xbox One با قیمتی به مراتب پایین تر خریداری کنید.  در ادامه ۱۰ بازی که در سال های اخیر منتشر شده است و ارزش اختصاص زمان و هزینه را دارد بررسی میکنم .
The Witcher III: Wild Hunt

بازی The Witcher III در سال ۲۰۱۵ جوایز بسیار زیادی را دریافت کرد اما با این حال افراد بسیار زیادی(از جمله خودم) آن را نادیده گرفتند.ممکن این احساس را داشته باشیم که از بازی خوشمان نمی آید دلیل آن هم فقط به خاطر بازی نکردن آن است یا زمان کافی برای انجام آن را نداشته ایم.اگر شما هم این بازی را فراموش کرده اید و از قلم انداخته اید بهتر است هرچه زود تر آن را تجربه کنید. بازی The Witcher III با گرافیک فوق العاده و گیم پلی عالی یکی از دستاورد های ممتاز در ساخت بازی های ویدئویی است.داستان کلی  witcher روایت مردی بنام گرالت ، اهل ریویا است. افرادی مانند گرالت دارای قدرت های فرابشری خاص هستند و از کودکی تحت تعالیم شدید قرار میگیرند تا بتوانند با موجودات پلید و شیطانی به مبارزه بپردازند.قیمت این بازی حدود ۳۰ دلار یا کمتر می باشد و نسخه کامل آن برای دانلود ۵۰ دلار است و برای کنسول های PS4, Xbox One, PC منتشر شده است.

Middle-Earth: Shadow of Mordor

این بازی نیز یکی از بازی های مدعی بود  که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. اتصالات و شخصیت های اصلی این بازی را برای بسیاری از دوستداران بازی های اکشن فوق العاده است . برای لذت بردن از این بازی لازم نیست شما چیز زیادی از جهان فانتزی یا مراقبت از آن بدانید. سبک این بازی باز است و  شبیه به   Assassin’s Creed می باشد و میتوان به اردو گاه اورک ها و جای دیگر بازی بروید. داستان بازی بین وقایع کتاب اول (هابیت) و سه گانه (ارباب حلقه ها) اتفاق می‌افتد‌ و از این قرار است که رنجری به نام تالیون ، که از نسل انسان‌های گندر است ، خود و خانواده‌اش مورد تهاجم ارتش سائورون قرار می‌گیرند و توسط دست سیاه سائورون کشته می‌شوند. اما تالیون از مرگ طرد می‌شود و همراه با روحی عجین شده و به موردور برمی‌گردد تا انتقام خون خود و خانواده‌اش را بگیرد .قیمت ا نسبت به سال گذشته نیز ۱۰ دلار ارزان تر شده است و میتوان بر روی کنسول های PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3, PC اجرا نمود.

Wolfenstein: The New Order

در سال ۱۹۹۲ بازی Wolfenstein 3D با عنوان پدر بزرگ به طور گسترده ای در جهان انتشار یافت اما ادامه این سری بازی با نام while good شکستی بزرگ را رقم زد تا اینگونه تاثیر خود را در دنیای بازی های ویدئویی گذاشته باشد. در سال ۲۰۱۴ بازی Wolfenstein: The New Order منتشر شد اما در هیچ زمینه ای یک انقلاب در بازی های ویدئویی به شمار نمی آید با این حال این بازی را میتوان یکی از بهترین بازی های تیر اندازی اخیر دانست. Wolfenstein داستان زمانی را روایت میکند که نازی ها جنگ جهانی دوم را برنده شده اند و دنیا را با سگ های رباتی کنترل میکنند.شخصیت های عجیب و داستان درونگرا موجب شده است این بازی یکی از بهترین بازی های سبک تیر اندازی اخیر باشد که بر روی کنسول های PS4, Xbox One, PC اجرا می شود.

DIshonored

این بازی در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و هدف آن از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است . فضای بازی لندن را در سال ۱۶۶۶ روایت می کند و با استفاده از قدرت جادو میتوانید در محیط بزرگ بازی به هر نقطه ای تلپورت شوید. جزئیات در محیط بازی و شرایط آن ، امکان دید تمامی زوایا را به کاربران میدهد. این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که کشتن یا نکشتن دشمنان در یک مرحله از بازی میتواند در مراحلی بعدی نیز تاثیر گذار باشد. نسخه نهایی این بازی در ماه نوامبر با قیمت ۲۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و قابل  برای کنسول های PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC می باشد.

Axiom Verge

اگر با بازی هایی مانند Super Metroid بزرگ شده باشید این بازی برای شماست. این بازی کاربران را به حال و هوای دوران بازی‌های متروید می‌برد و اتمسفر به ‌شدت سنگینی دارد . قیمت این  بازی زیبا،جذاب و از همه مهمتر سر گرم کننده ۲۰ دلار می باشد و بر روی کنسول های PS4, Xbox One, PlayStation Vita, Wii U, PC قابل اجرا است.

Ori and the Blind Forest

ساختار بازی “اریو و جنگل کور” بسیار شبیه به بازی Axiom Verge می باشد. در این بازی جلوه های تصویری بهتر شده و به فیلم های انیمیشنی شباهت پیدا کرده است همچنین موسیقی متن هماهنگ موجب می شود داستان بازی بسیار احساسی شود. این بازی به نظر احمقانه  در واقع یک چالش سخت برای کاربران محصوب می شود .شما  میتوانید با پرداخت ۲۰ دلار آن را بر روی کنسول های Xbox One, PC اجرا کنید.

FAST Racing NEO

ممکن است بسیاری از بازی های پر طرفدار برای کنسول  Wii U منتشر نشده باشد اما دارندگان این کنسول نگران نباشند زیرا بازی FAST Racing NEO تنها برای این کنسول انتشار یافته است. این بازی نزدیک ترین چیز برای رفتن به حالت F-Zero می باشد. کاربران میتوانند در این بازی با انتخاب دستگاه ها به دو رنگ نارنجی و آبی که هر کدام از نظر سرعت و جهش متفاوت هستند به مسابقه بپردازند. این بازی دارای ۱۶ مرحله است و میتوان آن را  به صورت آنلاین و چند نفره محلی بازی کرد که عالی به نظر می رسد.تنها با پرداخت هزینه ۱۵ دلار میتوانید این بازی را برای این کنسول دانلود کنید.

The Crew

اگر میخواهید یک بازی ماشین فوق العاده را که بر روی کنسول های محبوب اجرا می شود را بازی کنید، The Crew در کنار شماست. سبک این بازی به صورت رانندگی جهان باز می باشد که سری مسابقات در سرتاسر ایالات متحده را به نمایش می گذارد به عبارت  دیگر تمامی شهر های ایالات متحده در دسترس شما است و میتوایند مسابقات خود را در شهر های شیکاگو , نیویورک , لس آنجلس و لاس وگاس برگزار کنید. تنوع اتومبیل در این بازی بسیار بالا می باشد بخصوص اتومبیل های لوکس امریکایی زیاد به چشم می خورد و کاربران میتوانند ماشین ها را حتی در جزئیات بسیار ریز به دلخواه خود شخصی سازی کنند. قیمت این بازی کمتر از ۴۰ دلار می باشد و بر روی کنسول های Ps4, Xbox One, PC قابل اجرا است.

Tomb Raider

داستان این بازی در مورد Lara Croft می باشد که باید نحوه زنده ماندن و جنگیدن علیه سربازان دشمن و نیرو های ماورای طبیعت را یاد بگیرد.این بازی اکشن و ماجراجویانه است و برای کنسول های PS4 و Xbox تنها با قیمت ۷ دلار عرضه شده است! همچنین میتوانید این بازی جذاب را بر روی PS3, Xbox 360, PC نیز بازی کنید.

Spelunky

بازی Spelunky در سال ۲۰۰۸ برای مرورگر های اینترنت ساخته شد اما در سال ۲۰۱۲ آن را برای کنسول ها و کامپیوتر ها نیز منتشر کردند. بدون اغراق میتوان این بازی را جزو بهترین بازی های ساخته شده در جهان دانست.هر مرحله از این بازی به صورت تصادفی ساخته می شود و برای گذر از هر مرحله باید بدون مردن به مقدار مورد نیاز پول تهیه نمایید.اگر در بازی بمیرید ،باید دوباره از اول شروع کنید و دیگر مراحلی مانند قبل را مشاهده نمی کنید.این بازی جذاب بسیار اعتیاد آور است و در هر بار بازی راه های جدیدی کشف می کنید . هم اکنون میتوانید  Spelunky را بر روی کنسول های  PS4, Xbox 360, PS3, PlayStation Vita, PC اجرا کنید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر