تلویزیون 65EG9600،OLED 4Kساخت شرکت ال‌جی به عنوان بهترین تلویزیون سال شناخته شد.

تلویزیون 65EG9600،OLED 4Kساخت شرکت ال‌جی به عنوان بهترین تلویزیون سال شناخته شد.

تلویزیون 65EG9600،OLED 4Kساخت شرکت ال‌جی به عنوان بهترین تلویزیون سال شناخته شد.

یوتیوب سرویسی است که این فرمت در آن ‌استفاده می‌شود .بعد از تولید نمایشگرهای ال‌ای‌دی و  سه بعدی، نسل جدید تلویزیون‌ها و صفحه نمایشها وارد بازار شد. امروزه بیشتر برندهای معتبر مانند الجی و توشیبا از تلویزیونهای 4Kخود رونمایی کردهاند و با ورود برندهای دیگر نظیر پاناسونیک ، سامسونگ و سونی به این عرصه، رقابت در تولید تلویزیون ها و صفحه نمایش‌های با این فرمت بیش از پیش داغ شده است. تلویزیون‌های تمام اچ‌دی با کیفیت ۱۰۸۰پی، رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارند و در استاندارد 4Kاین رزولوشن به ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل میرسد. هم اکنون این فرمت در تلویزیونهای تماماچ‌دی و دیسکهای بلو-ری در دسترس است. اما اگر به دنبال بهترین تلویزیون با این وضوح تصویر هستید، این مطلب را بخوانید.
در یازدهمین برگزاری کنفرانس سالانه‌ی شرکتValue Electronicsدر نیویورک،تلویزیون65EG9600 ساخت شرکت الکترونیکی کره‌ای و چند ملیتی ال‌جی، به عنوان بهترین تلویزیون با این وضوح تصویر ساخته شد.باید اشاره کرد که این کنفرانس از اعتبار بالایی برخوردار است و این نتیجه‌گیری توسط گروهی از متخصصان مورد تایید قرار گرفته است.
در این بررسی فاکتورهایی از جمله سطح نمایش رنگ سیاه، تضاد رنگ، دقت تشخیص رنگ و رزولوشن حرکت در میان سایر فاکتورها مورد آزمایش و آنالیز قرار گرفتند و نهایتاً تلویزیون ال‌جی از میان سایرین، به عنوان برترین تلویزیون سال جاری شناخته شد. در ادامه مختصراً به ویژگی‌های این تلویزیون اشاره شده است.
البته برای انتخاب بهترین تلویزیون می‌توان از متخصصانی که به صورت آنلاین و به صورت رایگان سرویس می‌دهند و راهنمایی می‌کنند هم کمک گرفت.
این تلویزیون در سایز 55 و 65 اینچی با رزولوشن P1080 در بازار در دسترس است. در ساخت این تلویزیون از دیود گسیل نور ارگانیک استفاده شده است؛ به همین دلیل پیکسل‌های آن قادرند به صورت خودکار خاموش و روشن شوند تا رنگ‌های روشن و تیره به خوبی نمایش داده شوند.
علاوه بر این باید به این نکته اشاره کرد که این تلویزیون‌ها به حالت مقعر و خمیده هستند؛ به این ترتیب تصویر با کیفت بهتری ارائه می‌شود. به علاوه این تلویزیون‌ها قابلیت پخش سه بعدی دارند.
با وجود تمامی این تعاریف، تلویزیون ال‌جی از گزند انتقادات هم در امان نبوده است. چندین منتقد از حاشیه‌های کم‌نور این تلویزیون به عنوان یکی از ضعف‌های آن نام برده‌اند. البته این حاشیه بسیار باریک بوده و ممکن است در نگاه‌های اول و از دید یک بیننده آماتور قابل‌مشاهده نباشد.
البته این دومین سالی بود که شرکت ال‌جی به طور متوالی به عنوان سازنده‌ی بهترین تلویزیون شناخته شد.
قیمت این تلویزیون در سایز 55 و 65 اینچی به ترتیب 5499 و 8999 دلار است یعنی تقریباً در حدود 16 و 26 میلیون تومان.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر