چگونه پوسته مشکی ویندوز 10 را فعال کنیم؟

چگونه پوسته مشکی ویندوز 10 را فعال کنیم؟

در این مطلب به راحتی می توانید پوسته مشکی ویندوز 10 را فعال کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ویندوز 10 قابلیتی وجود دارد که پوسته ی بخش های مختلف این ویندوز را به رنگ مشکی و تیره تبدیل کند. در ابتدا نیاز بود که فایل رجیستری ویندوز را تغییر داده تا قادر به استفاده از این تم باشید اما هم اکنون دو راه بسیار ساده تر به وجود آمده است که به کمک آن می توانید در کمتر از چند ثانیه، به فعال یا غیرفعال کردن پوسته مشکی ویندوز 10 بپردازید.

استفاده از بخش تنظیمات ویندوز 10
در صورتیکه ویندوز 10 شما به نسخه ی سالیانه آپدیت شده است می توانید به راحتی و بدون نیاز به هیچگونه کار اضافه ای، از طریق بخش تنظیمات ویندوز به تغییر پوسته ی آن بپردازید. بدین منظور به ترتیب وارد قسمت های Settings > Personalization >Colors شوید.
سپس به پایین صفحه رفته و در بخش Choose your app mode گزینه ی Dark را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که فعال کردن پوسته ی تیره بر روی اپلیکیشن های دسکتاپ ویندوز همچون فایل اکسپلورر تاثیری نمی گذارد و تنها تم بخش های درونی همچون صفحه ی تنظیمات به این صورت در خواهد آمد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر