امروز رونمایی از LG V20 با دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر QHD

امروز رونمایی از  LG V20 با دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر QHD

طبق تازه‌ترین خبرهایی که در مورد گوشی هوشمند ال‌جی وی 20 (LG V20) منتشر شده، به نظر می‌رسد که شاهد تجهیز این محصول به دوربین اصلی دوبل و متشکل از دو سنسور 16 مگاپیکسلی خواهیم بود. این گوشی روز سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه به طور رسمی از سوی ال‌جی معرفی می‌شود. در این مقاله قصد داری که مرور بر مشخصات فنی احتمالی این محصول داشته باشیم.

شرکت کره‌ای ال‌جی پیش از این دعوت‌نامه مربوط به معرفی گوشی هوشمند ال‌جی وی 20 را منتشر کرده بود. طبق اطلاعات ارائه شده از سوی این شرکت، فردا شاهد رونمایی رسمی از اسمارت‌فون ال‌جی وی 20 خواهیم بود. این محصول در واقع اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با تجهیز به اندروید 7 نوقا روانه بازار می‌شود.

چند روز پیش شاهد انتشار تصویری غیررسمی از پنل جلویی گوشی ال‌جی وی 20 بودیم که البته نمی‌توان به طور قطع مدعی شد که عکس منتشر شده مربوط به گوشی ال‌جی وی 20 می‌شود. با این وجود انتشار این تصویر در رسانه‌های آنلاین سروصدای زیادی بر پا کرد. با وجود اینکه هنوز کمپانی ال‌جی به مشخصات فنی این گوشی اشاره‌ی نکرده، تاکنون شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده است. حال که کمتر از 24 ساعت تا معرفی رسمی این گوشی هوشمند باقی مانده، قصد داریم که مروری بر مشخصات فنی و احتمالی گوشی هوشمند ال‌جی وی 20 داشته باشیم.

ال‌جی وی 20

طبق گزارش‌هایی که تاکنون در مورد گوشی هوشمند ال‌جی وی 20 منتشر شده، احتمالا این محصول به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل یا اصطلاحا QHD مجهز می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که ال‌جی این گوشی هوشمند را مانند نسخه پیشین آن یعنی گوشی ال‌جی وی 10 (LG V10) به یک نمایشگر ثانویه و باریک هم مجهز کند. تراشه به کار گرفته شده در این محصول، سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای بوده و دستگاه به احتمال زیاد از رمی 4 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود.

حتما می‌دانید که گوشی هوشمند ال‌جی وی 10 از دوربین سلفی دوگانه‌ای بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی از دو سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و عملکرد بسیار عالی دارد. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این گوشی وی 10 ال‌جی در مقاله "معرفی ۶ اسمارت‌فون برتر سلفی + قیمت در ایران" از سوی ماهنامه شبکه به عنوان یکی از بهترین‌ گوشی‌های هوشمند سلفی محور معرفی شده بود. حال پیش‌بینی می‌کنیم که روند مشابهی در طراحی گوشی ال‌جی وی 20 در نظر گرفته شود و این محصول هم از نظر کیفیت دوربین سلفی یک گوشی قدرتمند باشد. علیرغم اینکه اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات دوربین سلفی این گوشی منتشر نشده، برخی از منابع خبری از احتمال تجهیز آن به دو سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی دستگاه خبر داده‌اند.

ال‌جی وی 10

تا پیش از این تصور می‌شد که ال‌جی قصد دارد که دوربین اصلی گوشی هوشمند ال‌جی وی 20 را به یک سنسور 20 مگاپیکسلی مجهز کند اما طبق تازه‌ترین شایعاتی که امروز در مورد این گوشی منتشر شد، احتمالا شاهد تجهیز گوشی ال‌جی وی 20 به دوربین اصلی دوگانه و متشکل از دو سنسور 16 مگاپیکسلی خواهیم بود. همچنین گفته شده که باتری این محصول ظرفیت عالی 4000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در این محصول هم اندروید 7 نوقا بوده و دستگاه به تکنولوژی صوتی Quad DAC تجهیز می‌شود که بنا به گزارش‌های ارائه شده قادر به کاهش 50 درصدی نویز یا سروصدای محیط اطراف کاربر است.

اما امروز در مورد قیمت احتمالی و تاریخ عرضه گوشی هوشمند ال‌جی وی 20 هم اطلاعاتی منتشر شد. بنا به این اطلاعات، ال‌جی قصد دارد گوشی هوشمند نامبرده شده را با قیمتی در حدود 600 دلار روانه بازار کرده و عرضه آن را از روز بیست و سوم ماه سپتامبر (September) یعنی دوم مهر ماه آغاز می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که هنوز صحت اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی کمپانی کره‌ای ال‌جی تایید شده نیستند و به منظور کسب اطلاعات دقیق در مورد گوشی هوشمند ال‌جی وی 20 باید چیزی در حدود 24 ساعت دیگر صبور باشید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر