مانیتورهای سامسونگ، مجهز به شارژر باتری بی سیم

مانیتورهای سامسونگ، مجهز به شارژر باتری بی سیم

صفحه نمایش Full-HD 24 اینچی S24E370DL و S27E70DS با پد شارژ بی سیم به بازار خواهند آمد


این دو صفحه نمایش جدید، برای افرادی که در سر کار یا خانه از مانیتورهای سامسونگ استفاده می کنند، بسیار مناسب هستند. کاربران باید گوشی های خود را برروی پایه ی مانیتور قرار دهند و آن را شارژ کنند. بنابراین دیگر نیازی به سیم یا درگاه USB نیست.
مانیتورهای جدید در IFA برلین، توسط سامسونگ همراه با مشخص کردن دیگر ویژگی های این مانیتورها، عرضه خواهند شد.
این صفحه نمایش ها از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD و زاویه دید 178 درجه ای، ساخته شده برای بازیهای نسل کنونی، استفاده می کنند. این دو مانیتور non-4K مشخصات مفیدی را به همراه دارند که آنها را بسیار ارزشمند می کند.
برای لذت بردن از شارژ باتری گوشی هوشمند باید در یکی دو سال آینده مانیتورهای جدید را جانشین مانیتور خود کنید. زمانی که مانیتورهای 4K به جریان اصلی تبدیل شدند، ارزش سرمایه گذاری خود را خواهید فهمید.
این مانیتورها نیز از پنل PLS استفاده می کنند که امکان دید راحت تر، کیفیت تصاویر بهتر از طریق روشنایی حداکثری 300 cd/m2 را به کاربر می دهد. این مانیتور از Full HD پشتیبانی می کند ولی فاقد واسط DVI است.
سری های SE370 دارای یک HDMA 1.4، یک DisplayPort 1.2 و یک D-Sub  است. طراحی جدید سفید و براق است و همراه با شارژر باتری بی سیم بسیار کاربردی به بازار می آید. سامسونگ این دو مانیتور را در IFA 2015 برلین، در شهریورماه عرضه می کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر