رکورد 17 میلیونی اپل موزیک

رکورد 17 میلیونی اپل موزیک

در جریان مراسم اپل در شهر سان فرانسیسکو، تیم کوک، مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که اپل موزیک موفق شده است به رکورد 17 میلیون مشترک برسد. این سرویس استریم موزیک 15 ماه است که از عمرش می‌گذرد و حالا موفق شده در این مدت مشترکین خود را به بیش از نصف مشترکین پیش‌روی این صنعت، یعنی اسپاتفای (Spotify) برساند. اسپاتفای بیش از یک دهه است که در صنعت استریم موزیک فعالیت می‌کند.

در مجموع اسپاتفای 100 میلیون مشترک دارد که البته 70 میلیون از این مشترکین به صورت رایگان اشتراک دارند و با استفاده از آگهی پشتیبانی از سرویس‌های اسپاتفای استفاده می‌کنند. اپل موزیک البته چنین امکانی را به کاربران خود نمی‌دهد. اپل موزیک برای هر دو پلت فرم آی او اس و اندروید موجود می‌باشد و استفاده‌ی از آن برای مدت 3 ماه به صورت تریال کاملاً رایگان می‌باشد. امکانی که اسپاتفای به مشترکین خود ارائه نمی‌دهد.

اشتراک معمولی یک ماهه‌ی اپل موزیک به قیمت 9.99 دلار می‌باشد، این قیمت برای دانش آموزان و دانشجویان 4.99 دلار است و خانواده‌های تا سقف جمعیت 6 نفر می‌توانند اشتراک 14.99 دلاری مخصوص به خود را خریداری کنند. با خرید اشتراک سالیانه هم می‌توان تا 18 درصد صرفه جویی کرد و هزینه‌ی ماهانه‌ی 8.25 دلاری را پرداخت، برای این کار می‌بایست کارت هدیه‌ی جدید اپل موزیک را به مبلغ 99 دلار خریداری کرد، این کارت در فروشگاه‌های فیزیکی اپل و در وب سایت اینترنتی eBay قابل تهیه است.

تیم کوک همچنین اظهار داشت که 70 آهنگ به صورت اختصاصی در اپل موزیک در سال جاری قرار گرفت، از جمله‌ی این آهنگ‌های می‌توان به قطعاتی اشاره کرد که نام‌هایی بزرگی چون تیلور سوئیفت و دریک خوانندگان آن‌ها بودند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر