سونی سرانجام به روزرسانی نسخه 4.00 پلی استیشن 4 را منتشر می کند

سونی سرانجام به روزرسانی نسخه 4.00 پلی استیشن 4 را منتشر می کند

نسخه جدید شامل تغییرات و اصلاحات متعددی می باشد.

اندکی پیش، سونی جدیدترین آپدیت نرم افزار سیستمی نسخه 4.00 خود را که برای کنسول بازی پلی استیشن 4 توسعه داده را در دسترس قرار داد، که مجدداً طراحی شده و قابلیت خبرهای جدید (What’s New)، اطلاعات محتوا (Content Info)، منوی اشتراک گذاری (Share Menu)، کتابخانه (Library)، و صفحه نمایش های سیستمی پروفایل بازیکن (Player Profiles) را بهبود داده است.
علاوه بر این موارد، این آپدیت جدید به کاربران امکان می دهد که یک عکس کاور را برای پروفایل خود انتخاب کنند، پوشه هایی برای دسته بندی بازی ها و برنامه های خود بسازند، تروفی ها و جزئیات تروفی های مخفی را آفلاین ببینند، و همه فعالیت ها و تروفی ها را بر اساس هر بازی مخفی کنند.
بعلاوه، صاحبان این کنسول همچنین می توانند بازی ها، داده های ذخیره شده، و تنظیمات را از یک PS4 به دیگری انتقال دهند، یا اینکه می توانند اسکرین شات ها یا ویدیوها را مستقیماً از منوی اشتراک گذاری (Share Menu) در Community wall به اشتراک بگذارند و پست های روی دیوار را لایک کنند و پاسخ بدهند.
علاوه بر این تغییرات، سونی محدوده پیامی حال حاضر را در سرور Message افزایش می دهد، که به کاربران اجازه می دهد پیام های قدیمی در یک گروه را ببینند و به صاحبان امکان می دهد به ویژگی های مرتبط با بازی در حال اجرای خود بدون بیرون رفتن از آن، به همراه سفارشی سازی منو دسترسی داشته باشند.
از نظر نصب برنامه، سونی دو پکیج قابل دانلود عرضه کرده است: یک فایل به روز رسانی (حدود 300 مگابایت) که تنظیمات و موارد دیگر شما را نگه می دارد، و یک گزینه نصب مجدد (حدود 850 مگابایت) که همه اطلاعات را پاک می کند و یک بروزرسانی نسخه 4.00 جدید را اعمال می کند.
با در نظر گرفتن این موارد، بروزرسانی نسخه 4.00 پلی استیشن سونی را دانلود کنید، مراحل نصب را یاد بگیرید، آپدیت را اجرا کنید، و از این تغییرات جدید لذت ببرید. همچنین، برای به روز بودن با نسخه های جدید با ما در ارتباط بمانید.

 

منبع خبر: softpedia

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر