چگونه آیفون 7 را به حالت DFU ببریم؟

چگونه آیفون 7 را به حالت DFU ببریم؟

با توجه به لمسی شدن دکمه هوم آیفون 7 امکان بردن این گوشی به حالت دی‌ اف یو با روش‌های قبلی امکان پذبر نیست. در ادامه همراه ما باشید تا روش جدید آن را به شما آموزش دهیم.

چند روز پیش اپل از جدیدترین پرچمداران خود، آیفون ۷ و ۷ پلاس رونمایی کرد. آیفون ۷ امکانات و قابلیت‌های جالبی را به همراه داشت و یکی از تغییراتی که نسبت به نسل قبلی خود دارد حذف دکمه فیزیکی Home و تبدیل کردن آن به دکمه حساس به فشار 3D Touch است که به لطف نسل جدید موتور لرزشی Taptic Engine این گوشی که در نزدیکی دکمه هوم قرار گرفته است حس دکمه فیزیکی را به کاربر القا می‌کند. چیزی که پیش از این در ترک‌پد‌های مک‌بوک‌ها نیز دیده بودیم.با توجه به این، عملکرد دکمه هوم در آیفون ۷ نر‌م افزاری شده و ممکن است در همه مواقع مانند هنگ‌ کردن یا حالت ریکاوری همانند دکمه فیزیکی پاسخ‌گو نباشد. بنابراین دیگر امکان بردن آیفونتان به حالت دی‌اف‌یو و یا ریست کردن ناگهانی (Force Restart) به وسیله این دکمه امکان پذیر نیست و باید از روشی متفاوتی استفاده کرد. هرچند خیلی سخت نیست و تنها کاری که باید انجام دهید این است که از دکمه کم‌کردن صدا (Volume Down) به جای دکمه هوم استفاده کنید.

برای بردن آیفون ۷ و ۷ پلاس به DFU Mode مراحل زیر را دنبال کنید:

  •     آیفونتان را به وسیله کابل به کامپیوتر وصل کنید پس از این که اتصال برقرار شد خاموش کنید.
  •     دکمه پاور را ۳ ثانیه نگه دارید و رها کنید و پس از آن مجددا دکمه پاور و دکمه کم کردن صدا را همزمان به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید.
  •     دکمه پاور را رها کنید اما همچنان انگشتتان را روی دکمه Volume Down نگه دارید.
  •     در این حالت صفحه نمایش آیفونتان خاموش شده اما توسط آی‌تیونز شناسایی می‌شود که می‌توانید اقدام به ری‌استور کنید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر