مایکروسافت چگونه برای هولولنز خود تصاویر هولوگرافیک را برداشت می کند؟

مایکروسافت چگونه برای هولولنز خود تصاویر هولوگرافیک را برداشت می کند؟

در این ویدیو می توانید ببینید که مایکروسافت چگونه ویدیو هایی با کیفیت را برای هولولنز تولید می نماید. این ویدیو ها می توانند فشرده شده و در نتیجه برای برنامه های مصرف کننده مناسب اند.


در این ویدیو می توانید ببینید که مایکروسافت چگونه ویدیو هایی با کیفیت را برای هولولنز تولید می نماید. این ویدیو ها می توانند فشرده شده و در نتیجه برای برنامه های مصرف کننده مناسب اند. این خارق العاده است که بتوان دید این شرکت چگونه این ویدیو ها را می سازد. تکنولوژی این شرکت دریافته است که چگونه می توان واقعیت مجازی را به گونه ای در دنیای واقعی نمایش داد که کاملاً بر این دنیا انطباق داشته باشند. تصور نمایید که هولوگرام یک نفر در مقابل شما ظاهر شوند، شما بتوانید در اطراف این شخص فرضی راه روید درست مانند اینکه آنها واقعی هستند چراکه زاویه ی دید شما همراه با حرکتتان تغییر کند.
به همین دلایل شرکت در حال ذخیره و برداشت این ویدیو های هولوگرافیک در استدیوی جدید تلویزیونی اش در ردموند است. این استدیوی ویدیویی حدوداً صد دوربین دارد که یک اجرای زنده را از زوایای مختلف ذخیره کرده و سپس الگوریتم این شرکت یک مدل سه بعدی از این اجرا با دقت بالا می سازد و نتیجه ی آن تصاویری با ظاهری کاملا واقعی است. این ویدیو را می توان در منبع اصلی خبر مشاهده نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر