منحل شدن عرضه مچ‌بند هوشمند Band 3

منحل شدن عرضه مچ‌بند هوشمند Band 3

مایکروسافت احتمالا امسال مچ‌بند هوشمند Band 3 را معرفی نکند

امسال شرکت مایکروسافت برنامه‎ای برای عرضه‎ی یک مچ‎بند هوشمند Band دیگر ندارد و طبق گفته‎ی یکی از نویسندگان وب‎سایت ZDNet تیمی که در حال کار بر روی پورتی از ویندوز 10 برای این مچ‎بند بوده‎اند را منحل کرده است. در پاسخ به سوالی مبنی بر آینده‎ی این دستگاه، گفته می‎شود که این شرکت به فروش و پشتیبانی از دست‎بند هوشمند فعلی خود یعنی Band 2 ادامه خواهد داد. منابع اطلاعاتی باخبر از برنامه‎های این شرکت، می‎گویند که در سال 2016 دستگاه مشابهی به بازار نخواهد آمد و اگر این شرکت بعد از این بازه‎ی زمانی محصول جدید به بازار ارائه دهد هم‎چنان دارای یک فریم‎ویر سفارشی خواهد بود نه ویندوز 10.

مایکروسافت به جای این تاکید بر پلت‎فرم Microsoft Health خواهد داشت و در اظهارنظری گفته است “این پلت‎فرم برای تمامی شرکت‎های همکار دیگر که در زمینه‎ی اپلیکیشن‎ها و سخت‎افزارها برای دستگاه‎های اندرویدی، ویندوزی و iOS فعالیت می‎کنند، باز خواهد بود.” این صحبت‎ها با استراتژی فعلی مایکروسافت در رابطه با پورت کردن اپلیکیشن‎هایی نظیرOffice 365 برای دیگر پلت‎فرم‎ها، به جای این‎که همانند با سابق تنها بر ویندوز 10 موبایل تاکید داشته باشد، همخوانی می‎کند. Microsoft Health به کاربران کامپیوتر، اندروید و iOS کمک می‎کند که کیفیت خواب، رژیم غذایی، ورزش خود و موارد بیشتری را همانند با پلت‎فرم‎های سلامت دیگر شرکت‎ها نظیر نوکیا، اپل، گوگل و سایرین بررسی کنند.

تصمیم مایکروسافت در گذشته تبدیل مچ‎بند هوشمند Band 2 به عنوان یک گجت مهم در دنیای سلامت بود، ولی اخیرا از اهمیت آن کم کرده است. حالا به نظر می‎رسد که این شرکت مجددا به سخت‎افزار دیگر شرکت‎ها رو خواهد آورد، مگر این‎که با ارائه‎ی محصولی به اسم سرفیس واچ و یا چیزی مشابه ما را متعجب‎زده کند. قیمت دست‎بند هوشمند Band 2 در زمان عرضه‎ی آن یعنی مهرماه سال گذشته 250 دلار بود ولی مایکروسافت قیمت آن را به 175 دلار کاهش داده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر