مایکروسافت نرم افزار دوربین خود را برای آیفون 7 و iOS 10 آماده کرد !

مایکروسافت نرم افزار دوربین خود را برای آیفون 7 و iOS 10 آماده کرد !

نسخه جدید نرم افزار دوربین پیکس ( Pix ) هم اکنون در اپ استور موجود می باشد !

مایکروسافت اخیرا بروز رسانی جدیدی را برای نرم افزار دوربین پیکس iOS ارائه کرده است که سیستم عامل جدید اپل را کاملا پشتیبانی می کند . این بروز رسانی ویژگی هایی را در خود دارد که پیکس را در مقایسه با سایر نرم افزارهای مشابه به یک انتخاب بهتر برای آیفون 7 مبدل می سازد .

به طور خلاصه می توان گفت که پیکس یک نرم افزار دوربین از طرف مایکروسافت می باشد که به قابلیت ها و توانایی هایی نظیر ابزار تشخیص چهره  ، انتخاب تصاویر زنده ، تنظیمات هوشمند برای تشخیص خودکار منظره و نور ، معرفی لحظه بهتر برای تصویر برداری ( برای فریم گذاری ) ، انتخاب بهترین لحظه تصویر برداری  و ... مجهز شده است تا کاربر را به یک عکاس حرفه ای مبدل کند .

این نرم افزار واکنش های مختلفی را در جامعه طرفداران سیستم عامل iOS ایجاد کرده است به این نحو که برخی از کاربران آن را تحسین کرده اند و برخی دیگر آن را مورد نکوهش قرار داده اند با وجود این ردموند باز هم این نرم افزار را ارتقاء داده و نسخه موجود در اپ استور را بروز رسانی کرده است .

ویژگی های جدید پیکس برای سیستم عامل iOS 10 !

طبق اطلاعات موجود نسخه جدید نرم افزار پیکس قابلیت پشتیبانی ویژگی ویجت ( widget ) را نیز دارد از این رو می توان گفت که این نرم افزار هم اکنون می تواند یکی از برجسته ترین ویژگی های سیستم عامل iOS 10 را نیز پشتیبانی کند . 

مایکروسافت در این زمینه می گوید : " پیکس ویجت لاک اسکرین  ( Lock screens ) و تودی اسکرین ( Today screens ) یک دسترسی مستقیم به گالری تصاویر و فیلم ها و علاوه بر این ابزار تصویر برداری و فیلم برداری را در اختیار کاربر می گذارد . برای فعال کردن ویجت در iOS 10 باید ابتدا در لاک اسکرین صفحه را به سمت چپ حرکت دهید و سپس گزینه " Edit " را انتخاب نمایید . بعد از انجام این مرحله باید صفحه را پایین بیاورید و مایکروسافت پیکس ویجت را اضافه کنید . "

بروز رسانی جدید پیکس هم اکنون قابلیت 3D  تاچ را نیز پشتیبانی می کند به همین دلیل می تواند ویژگی های جدیدی نظیر یک دسترسی سریع به گالری ، ابزار تصویر برداری و فیلم برداری را در اختیار کاربران آیفون 7 و آیفون 6s بگذارد . برای استفاده کردن از این آپشن ها تنها باید آیکون پیکس را در صفحه خانه برای مدت چند ثانیه لمس کنید . 

از دیگر ویژگی های بروز رسانی جدید می توان به عملکرد حرکتی گالری و قابلیت ترو تون دیسپلی ( True Tone Display ) برای iOS 10 اشاره کرد که کیفیت تصویر را در هنگام تصویر برداری در شرایط پر نور بهتر می کند .

از نظر تئوری همه این ویژگی ها عملکرد خوبی دارند با وجود این برای مشخص کردن عملکرد اصلی پیکس ، این نرم افزار باید توسط کاربران تست شود . شما هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این برنامه را از اپ استور دانلود نمایید . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر