آیفون بعدی دکمه هوم مجازی دارد

آیفون بعدی دکمه هوم مجازی دارد

هنوز گوشی‌های آیفون 7 و 7 Plus به دست خریداران نرسیده که شایعات و اخبار پیرامون محصول بعدی اپل به گوش می‌رسد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از هات اپل نیوز، بر اساس اخباری که یک منبع داخلی ناشناس در اختیار نیویورک‌تایمز گذاشته قاب جلوی آیفون بعدی تماما صفحه‌نمایش است و علاوه بر آن؛ یک دکمه مجازی یک‌پارچه جایگزین دکمه‌ای می‌شود که در پرچم‌دار تازه معرفی شده آن‌ها دیده می‌شود.

البته این اولین بار نیست که اخباری در خصوص گوشی آیفون با صفحه نمایش لبه تا لبه و دکمه آن-اسکرین شنیده می‌شود. اما خبری که نیویورک تایمز منتشر کرده تا حدودی به عنوان یک تأییدیه غیررسمی از چیزی است که در محصول بعدی آپل خواهیم دید.

متأسفانه این منبع وارد جزئیات بیشتر نشده است. اما در این لحظه شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که ذهن را به خود مشغول می‌کند اسکنر اثرانگشت روی این گوشی است و این‌که اپل چه برنامه‌ای برای آن پیاده خواهد کرد.

اگر قرار باشد که اپل دکمه سخت‌افزاری روی آیفون را در مدل 2017 جایگزین کند؛ آن‌گاه با حسگر اثر انگشت چه خواهد کرد؟ شاید یک راه استفاده از سنسورهای اثر انگشت التراسونیک باشد.

شاید هم یک راه؛ استفاده از اسکن عنبیه چشم به‌جای اثر انگشت باشد؛ یعنی همان چیزی که سامسونگ در گلکسی نوت 7 معرفی کرد. اما با توجه به موارد و مشکلاتی که ممکن است برای اسکنر آیریس پیش بیاید؛ می‌توان گفت که هم‌چنان اسکنر اثر انگشت راحت‌تر و بی‌دردسرتر است.

پیش از این در اخبار داشتیم آیفون 2017 که همزمان با جشن ۱۰ سالگی آیفون عرضه خواهد شد با صفحه نمایش OLED معرفی می‌شود. هم‌چنین برخی منابع می‌گویند که از بین مدل‌های استاندارد؛ پلاس و پرو حداقل یکی از آن‌ها صفحه‌نمایش خمیده دارد.

به‌هر حال زمان زیادی تا معرفی آیفون 2017 باقی مانده اما مطمئنا شایعات و اخبار پیرامون آن تمامی ندارد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر