برخلاف انتظار، آمار فروش Galaxy Note 7 در حال افزایش است !

برخلاف انتظار، آمار فروش Galaxy Note 7 در حال افزایش است !

پس از تایید خبر اشکال گلکسی نوت 7 و درخواست سامسونگ برای مرجوع کردن آن، تصور این بود که فروش این دستگاه شکست بخورد، اما جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که برخلاف انتظار آمار فروش گلکسی نوت 7 کاملا صعودی است.

سامسونگ امید بسیاری به فروش بالای Galaxy Note7 دارد. حتما می‌گویید: پس از مشکلی که برای باتری این دستگاه به وجود آمده، بهتر است از فعل ماضی استفاده شود! ولی تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد، پس از کاهش مقطعی، درخواست‌ها برای خرید گلکسی نوت7 روند صعودی پیدا کرده است.

نمودار زیر را شرکت Apteligent، که در زمینه راهکارهای هوشمند موبایل فعالیت می‌کند، آماده کرده است. همان طور که در تصویر می‌بینید، درخواست‌ها برای خرید این دستگاه از تاریخ 19 اوت (تاریخ عرضه نوت7) با شیب زیادی شروع به رشد کرده، اما پس از انتشار اولین خبر انفجار نوت7 و اعلام برنامه تعویض این دستگاه شیب آن منفی شده است.

شاید تصور بسیاری از کاربران این باشد که فروش گلکسی نوت7 سامسونگ با سر سقوط کرده است، اما این طور نیست. تنها یک هفته پس از منفی شدن رشد نمودار، دوباره شاهد اوج گرفتن آن و بازگشت به حالت قبل هستیم؛ موضوعی که نشان می‌دهد سامسونگ هم مثل اپل خریداران وفاداری دارد.

افت دوم نمودار به اطلاعیه رسمی سامسونگ در خصوص خاموش و مرجوع کردن گوشی‌های گلکسی نوت7 مربوط می‌شود، اما این روند کاهشی نیز خیلی زود پایان یافته و شیب نمودار دوباره صعودی شده است؛ طوری که انتظار می‌رود در ادامه پیک قبلی فروش را هم پشت سر بگذارد.

پیش‌بینی شما از فروش گلکسی نوت7 چیست؟ آیا نسبت به موفقیت آن خوش‌بین هستید یا اعتقاد دارید، با اوضاعی که برای پرچمدار سامسونگ پیش آمده، در فروش شکست بخورد؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر