بررسی جدید ترین ردیاب تناسب اندام در عینک!

بررسی جدید ترین ردیاب تناسب اندام در عینک!

عینک های گوگل در جذب مشتری شکست خورد زیرا این نوع طراحی عینک واقعیت افزوده در جمعیت جلب توجه می کرد. آزمایشگاه جهانی نوآوری VSP، فروشگاه(the shop)، می خواهد به تکنولوژی عینک افزوده از زاویه ای متفاوت وارد شود.

فروشگاه با مرکز محاسبات بدن دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) برای توسعه عینکی به نام level همکاری می کند. این عینک تعداد قدم ها، فاصله، کالری سوخته شده و فعالیت را شناسایی می کند.

Level طوری طراحی شده تا در نگاه اول مشابه عینک های عادی به نظر برسد. این عینک داده ها را به یک گوشی هوشمند که به آن متصل است ارسال می کند.

the-shop-fitness-app

لسلی مولر معاون فروشگاه (the shop) گفت: "فریم جدید level ما را مجبور به طراحی و ساخت دوباره ی عینک گوگل کرد. طراحان برای طراحی یک عینک با تکنولوژی بالا و در عین حال زیبا و ساده با صنعتگران عینک سنتی و مهندسان پزشکی همکاری کردند."

USC و فروشگاه برای انتشار تحقیقات خود در رابطه با قابلیت های عینک برای تناسب اندام در سال 2017 برنامه ریزی کرده اند. آزمایشگاه جهانی نوآوری VSP تاریخ عرضه ی عمومی این محصول را ذکر نکرده است. البته پس از فاجعه عینک گوگل تعجبی در مورد اخذ این تصمیم نیست.

عینک های با تکنولوژی به دو دسته تقسیم می شوند. AR ها و هدست VR. Oculus و HoloLens در دسته ی اول جای دارند در حالی که level و نسخه تجاری بعدی گوگل، اگر عرضه شد، باید در دسته ی دوم باشند.

پوشیدنی ها هنوز در تلاش برای ورود به جریان اصلی تکنولوژی هستند. Fitbit و ساعت اپل به میلیون ها مشتری رسیده اند، اما به هیچ وجه نزدیک فروش iPhone یا iPad نشده اند. عینک و سایر محصولات پوشیدنی هوشمند برای داشتن مخاطبان گسترده راه سختی در پیش دارند.

 

منبع خبر: readwrite


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر