10 بازی جذاب برای لینوکس که در 2016 منتشر شده اند.

10 بازی جذاب برای لینوکس که در 2016 منتشر شده اند.

بازی کردن بر روی لینوکس بسیار نادر است. اما از زمان ورود steam بازی های لینوکس قدرت گرفتند زیرا به جای وابسته بودن به برنامه های شخص ثالث برای اجرای بازی مانند Wine یا PlayOnLinux بازی ها به طور خاص برای لینوکس ساخته می شوند.

بیش از 1500 بازی بر روی  Steam برای لینوکس وجود دارد اما لازم نیست همه ی آنها را امتحان کنید چون من بهترین بازی های لینوکس سال 2016 را در اینجا ذکر کرده ام.

 

بهترین بازی های لینوکس در سال 2016

 

قبل از اینکه به بررسی بازی ها بپردازیم، اجازه دهید چند مسئله را روشن کنیم. وقتی که من می گویم منتشر شده در سال 2016 منظورم این است که بازی برای لینوکس در این سال منتشر خواهد شد. برخی از بازی های ممکن است قبل از آن برای سیستم عامل های دیگر منتشر شده باشند.

نکته دوم، بعضی بازی های  مورد بحث ممکن است به صورت رایگان ارائه نشده باشند بنابرین برای استفاده از آنها مجبورید پول آن را پرداخت کنید.

 

Life is Strange

طراحی و توسعه این بازی توسط  کمپانی Dontnod است و در 30 ژانویه 2015 انتشار یافت. زندگی عجیب در حال حاضر یک میلیون نسخه فروخته است!

بر اساس انتخاب های شما در روند بازی داستان بر اساس توانایی های قابل توجه شخصیت پیش می رود! سری کامل این بازی مجموعه ای از 5 قسمت مهیج است که قسمت پایانی در 20 اکتبر 2015 منتشر شده است.

زندگی عجیب و غریب در 16 جولای برای لینوکس در دسترس قرار گرفت و خبر خوب این است که قسمت اول از این بازی بسیار جذاب رایگان است. منتظر چه هستید؟ همین الآن این بازی را دریافت کنید.

Superhot

این بازی با یونیتی ساخته شده است. یک بازی شگفت انگیز است که با درک مرموزی از واقعیت آغاز می شود. نکته منحصر به فرد این بازی این است که تا زمانی که حرکت نکنید زمان بی حرکت است!

شما علاوه بر داشتن انواع مختلفی از اسلحه و تفنگ می توانید اشیاء را به سمت دشمن پرتاب کنید. سطوح متعددی از افزایش سختی در داستان بازی وجود دارد. حتی پس از اتمام تمام مراحل بازی  شما می توانید خود را با چالش های مختلف در داخل مراحل بازی تست کنید.

سوپرهات توسط یک گروه از دوستان در ماه اوت 2013 به وجود آمد. سوپرهات پس از آنکه اولین پیش نمایش آنلاینش منتشر شد به مقبولیت گسترده ای دست یافت. بازی در سایت هایی مانند RPS، PCGamer،GiantBomb  و غیره مورد ستایش بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است.

 

با کمک و پشتیبانی هواداران این بازی در طول یک آخرهفته وارد Greenlight شد و در نتیجه امکان گسترش تیم و بازسازی نمونه به یک بازی ویدیویی کامل برای آنها فراهم آمد.

بازی سوپرهات در استیم

XCOM2

XCOM: دشمن ناشناخته، نسخه اصلی بازی در سال 2012 انتشار یافت. عاقبت XCOM 2 نیز در فوریه سال جاری منتشر شد. نیروهای XCOM دوباره برای شورش علیه نیروهای بیگانه حاکم برمی خیزند.

XCOM 2 توسط Firaxis توسعه داده شد و توسط K2 منتشر شد. Firaxis عنوان بهترین بازی ساز سال را توسط مجله بازی Informer  در سال 2012 دریافت کرد که با توجه به این عنوان به کیفیت ساخت این بازی می توان پی برد.

XCOM 2 در game central نمره ی کامل 10/10 را کسب کرد و در Metacritic امتیاز 88% را کسب کرده است. همچنین gamespot نمره ی 10/9  و pcgamer و IGN به ترتیب  94٪ و 9.3 / 10 را به این بازی داده اند.

XCOM2 در استیم.

Near Death

نزدیک مرگ مبارزه برای بقا در یک پایگاه تحقیقاتی در قطب جنوب است که هیچ امیدی به نجات یافت نمی شود. تنها هدف این است که یک راه برای رسیدن به خانه پیدا کنید.

نزدیک مرگ بازی دوم توسعه یافته و منتشر شده توسط Orthogonal Games است که بازی اول آنها the novelist است.

Orthogonal Games دارای تمی از آوردن مفاهیم اصلی و تجربی در بازی های مستقل است. the novelist یک موتور روایت سفارشی برای خلق داستان پویا بر اساس انتخاب بازیکنان است و نزدیک به مرگ ادامه این سنت است که از ابزار های منحصر به فرد برای مبارزه با آب و هوا و دمای کشنده و بی رحم قطب جنوب استفاده می کند.

سایت Kotaku از این بازی بسیار تقدیر کرده و همچنین در OpNoobs نیز نمره ی 10/9 را دریافت کرده است.

نزدیک مرگ در استیم.

Police Infinity

پلیس بی نهایت یک بازی تیراندازی اول شخص است که برای بازی بر روی SteamOS / linux در دسترس است. این بازی بسیار بسیار حالت رقابتی دارد و به همین جهت نظرات فعلی در استیم  بسیار مثبت هستند!

توسعه دهندگان بازی چند نفره اول شخص یونیتی با نام 314 Arts شناخته می شوند که در آلمان مستقر هستند و پس از پلیس بی نهایت، آنها به دنبال ایجاد بازی های بیشتر هستند. این بازی نیز توسط طرفداران از طریق Greenlight ، شبیه به Superhot به موفقیت خوبی دست پیدا کرده است.

 در حال حاضر، 80 درصد از 51 بررسی کاربران برای سیاست بی نهایت در استیم مثبت هستند.

پلیس بی نهایت در استیم.

ARK: Survival of the Fittest

این بازی چند نفره آنلاین از ماه مارس در استیم در دسترس است. این بازی مبارزه برای بقا در محیطی پر از دایناسور و اژدها است!

ARK: Survival of the Fittest در ابتدا یک بازی رایگان و مستقل بود. در حال حاضر این بازی رایگان نیست و قسمتی از بازی ARK: Survival Evolved محسوب می شود که در اوایل سال گذشته منتشر شده است.

هر چند پولی شدن بازی طرفدارانش را ناراضی کرده ولی Game Rant این حرکت را اقدامی مثبت تلقی کرده زیرا معتقد است بدست آوردن سود از این بازی باعث بالا رفتن کیفیت بازی جدیدی که در اواخر سال منتشر خواهد شد می شود.

در انجمن های اسیتم  موضوع جالبی وجود داشت  که در آن یک گیمر در مورد اصالت استودیو بازی سازی Wildcard سوال کرده بود که  ممکن است جوابش برایتان جالب باشد.

نکته جالب توجه در مورد رویکرد این تیم استقبال از جذب کارمندان مستعد است حتی اگر آنها مایل به کار از راه دور باشند.

این بازی درPAX Prime 2015 جایزه "بهترین نمایش" را کسب کرد و همچنین در GameStars 2015 عنوان "بهترین بازی دسترسی اولیه " را دریافت کرده است.

ARK: Survival of the Fittest در استیم.

 

IRON SNOUT

IRON SNOUT یک بازی خنده دار رایگان است که هر گیمری باید آن را امتحان کند! هدف بازی این است که به عنوان یک بچه خوک در برابر گرگ ها باید بجنگید.

SnoutUp توسعه دهنده و ناشر این بازی در سال 2014 توسط Aurimas که یک توسعه دهنده بازی سرگرمی انفرادی و بازی های کوچک به سبک تلفن همراه از لیتوانی است تاسیس شد. او همچنین اپلیکیشن های وب سایت، Android و iOS زیادی را تولید کرده است. علاوه بر IRON SNOUT بازی های دیگری به نام های انفجارغار (Cave BlastBunny Goes Boom و Ninja Shurican را تولید کرده است. به نظر می رسد که این توسعه دهنده علاقه ی خاصی به بچه خوک دارد زیرا در تمامی بازی ها می توان نشانی از آنها پیدا کرد.

در حال حاضر در استیم 98٪ از 7344 نظر مثبت بوده است.

IRON SNOUT در استیم.

TADPOLE TREBLE

TADPOLE TREBLE توسط games BitFinity توسعه یافته و یک ماجراجویی موزیکال است که یکی دیگر از بازی های پرطرفدار در Kickstarter است.

شما به عنوان باتون، بچه قورباغه ای بدون پا، بازی می کنید. داستان بازی با دور شدن باتون از خانه و بعد از آن شکار او توسط یک پرنده آغاز می شود. تنها آرزوی باتوم این است که مادر خود را دوباره ملاقات کند.

این بازی در بررسی Dark Zero نمره 10/9 را کسب کرده است.

TADPOLE TREBLE در استیم.

DETECTIVE HANK AND THE GOLDEN SNEEZE

کارآگاه درون خود را با نام هنک برای ماموریت بررسی و پیدا کردن سارق مرموز عطسه طلایی از موزه تاریخ باستان بیدار کنید.

توسعه دهنده ی این بازی Obsessive Science Games یک شرکت بازی سازی مستقل در هلند است. آنها در ایجاد بازی هایی با هنر های نوآورانه که پیش از این هرگز امتحان نشده تمرکز می کنند.

Orange Bison این بازی را در بررسی خود بسیار طنز آمیز خوانده است.

DETECTIVE HANK AND THE GOLDEN SNEEZE در استیم.

The Tribe

قبیله یک بازی تاکتیکی چالش برانگیز است که مهارت های شناختی بازیکن را از طریق تصمیم گیری و تفکر سریع بهبود می دهد.

قبیله در حال حاضر در استیم بر اساس 83 بررسی امتیاز بسیار خوبی دریافت کرده است.

The Tribe در استیم.

 

منبع خبر: itsfoss


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر