ساعت های دیواری هوشمند با قابلیت نمایش اطلاعات

ساعت های دیواری هوشمند با قابلیت نمایش اطلاعات

ساعت های دیواری هوشمند با ظاهری همانند ساعت های دیواری قدیمی می توانند با یک نگاه، کل اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار دهد. با استفاده از این ساعت ها، به جای بیرون آوردن گوشی های همراه از جیب و استفاده از آنها، می توان همه اطلاعات لازم را بر روی ساعت دیواری دید.

 به گزارش راسخون ، این ساعت دارای قاب آلومینیومی بوده و به رنگهای تیره، نقره ایی یا مسی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این ساعت ها برای نشان دادن اطلاعات مجهز به صفحات LED می باشند و اطلاعات در قالب متن و نمودارهای رنگی بر روی آن ظاهر می شوند.

 

کاربران به وسیله یک برنامه رایگان آندروئیدی مجموعه اطلاعات مورد نیاز خود را اعلام می کنند. به عنوان مثال، اطلاعات درخواستی آنها از جمله آب و هوا، برنامه های تناسب اندام و تقویم توسط این برنامه ثبت می گردد و در زمان مورد نیاز بر روی صفحه به مدت 30 ثانیه نمایش داده می شود. همچنین ای اطلاعات به منظور اطمینان از دسترسی کاربران به آنها به صورت صوتی هم اعلام خواهد شد.

 

باتری این ساعت قابل شارژ است و هر سه تا شش ماه یک بار نیاز به شارژ دارد. ساعت های هوشمند با قیمت 99 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر