از این پس پست‌های اینستاگرام را به حالت پیش نویس ذخیره کنید

از این پس پست‌های اینستاگرام را به حالت پیش نویس ذخیره کنید

شبکه‌های اجتماعی به عنوان بخشی محبوب و نزدیک به کاربران همواره روز به روز یک گام به سمت جلوتر می‌روند تا بتوانند کاربران خود را راضی نگه داشته و از رفتن آن‌ها به سمت استفاده از پلتفرم‌های رقبا جلوگیری کنند.

شبکه‌های اجتماعی این روزها دیگر محدود به شما و دوستانتان به جهت اشتراک گذاری غذاها، مسافرت و زندگیتان نیست. این شبکه‌های اجتماعی این روزها همچنین از حمایت‌های مالی و تبلیغات بهره می‌برند که به رپورتاژ‌های آگهی کوتاهی منجر می‌شود و به عنوان یک پست شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید که این امر به محبوبیت زیادی در سطح شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام رسیده است.

این به چه معناست؟ این به معنی آن خواهد بود که گاهی اوقات پست‌ها نیازمند دقت در ساختار برای ارسال پیام هستند و این می‌تواند زمان‌گیر باشد. حال اگر به ماه آگوست برگردیم مشخص شده بود که اینستاگرام در حال حاضر بر روی ویژگی جذابی به نام Save Draft یا ذخیره به عنوان پیش نویس است که به کاربران امکان ذخیره پست‌ها به صورت پیش نویس را خواهد داد. این خبر خوبی است و خوب‌تر  نیز خواهد شد وقتی شما بدانید اینستاگرام در تازه‌ترین توییت ارسال کرده خود تأیید کرده است که این ویژگی اینک در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

استفاده از قابلیت پیش نویس بسیار آسان خواهد بود. در ابتدا باید اقدام به ارسال یک پست کرده ولی آن را منتشر نکنید و سپس بر روی دکمه Back (بازگشت) ضربه بزنید. پس از این شما یک پاپ آپ را دریافت خواهید کرد که با تأیید آن پست شما به صورت پیش نویس ذخیره شده تا شما زمان مناسب برای تکمیل آن را داشته باشید و یا آن که در صورت عدم نیاز به آن حذف خواهد شد.

ذخیره پست در اینستاگرامحال برای دسترسی به پیش نویس ذخیره شده دوباره به بخش ارسال پست مراجعه کنید و سپس گزینه Library را انتخاب کنید. تمامی پست‌های پیش نویس شده شما تحت نام بخشی به نام Drafts قرار گرفته‌اند.
ذخیره پست ها تنها در شرایط استفاده از یک فیلتر خاص نظیر کپشن

توجه داشته باشید که پیش نویس‌ها در صورتی ذخیره خواهند شد که حاوی یک فیلتر نظیر کپشن، مکان و یا یک فرد تگ شده باشند. بنابراین یک تصویر به تنهایی را شما نمی‌توانید به حالت درفت یا همان پیش نویس درآورید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر