سگا از حس نوستالژی استفاده می کند تا quot سونیک ماینا quot را به فروش برساند

سگا از حس نوستالژی استفاده می کند تا quot سونیک ماینا quot را به فروش برساند

سگا قول بازی جدید سونیک، با نام سونیک مانیا را داده است. این شرکت سعی کرده که از نوستالژی برای جذب طرفداران این بازی شود.

از سال 1995 تا به حال به طرفداران سونیک خیلی سخت گذشته است. همه منتظر بازی جدید موعودی هستند که بتواند آبروی سونیک را دوباره خریداری کند. به عنوان تولد بیست و پنج سالگی این بازی، سگا سونیک مانیا را منتشر می کند. نامی که یادآور سطوح اولین ( و بهترین) چهار بازی این سری است. اما این تنها چیزی نیست که سگا از آن استفاده کرده تا توجه را به خود جلب کند و فروش را بالا ببرد. 
سگا امیدوار است که نوستالژی باعث شود گیمرهایی که حسابی با بازی های بدی که با نام سونیک همه این سال ها در بازار آمد از آن زده شوند دوباره جذب این بازی شوند. حتی اگر این بازی آنقدرها هم که انتظار می رود خوب نباشد، باز هم ارزشش را دارد که برای یک لحظه هم که شده به حس کودکی خود بازگردیم. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر